THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

24 March 2014

Jual Monopod RM50 termasuk postage

Dah promote kat Instagram..now promote blog pulak....aku nak beli monopod murah borong...so mari la sama memborong jugak..monopod ni trendy selfie...sapa suka selfie leh ar bermonopod...tak yah susah kan orang dah nak tolong snap pic...nak testimoni diri sendiri barang takde lagi..sebab aku pun terjebak kegilaan monopod ni hahaha...eh tak sabar la....cepat la dapat monopod..so sapa berminat nak selfie with monopod...meh la kita borong sama sama harga termasuk postage RM50...kalau self collect RM40...ok jom jom monopod..pilihan 3 warna pink, hitam , biru


Whatsapps :0122056935
Email : nor.zmy@gmail.com



8 comments:

ZazaMyMoon said...

I dah beli..
See how kalau u jual ni lain sikit mcm yg i dah beli, i rasa mcm nak beli lg.. Haha perempuan tamak mmg mcm ni.. :-P

Siti Shuhadah said...

dah de 1.. yg shu pon rm50 with postage.. happy selfie kak mimy!! :)

anis abdullah said...

Cam best je. Bahaya nih dok berpantang habiskan duit melalui online shopping.

Amanda Suria said...

terus meroyan nak beli ni....macam mana nak beli ngan Mimy nih?

Liyana said...

Kak Mimyyy yana nakkkk!!!
Ok yana call office akak skang gak!ahahaha!

Queen said...

wahai nik tabahkanlah hati.. hahaha...


Ratu Mahligai Eksklusif said...

Mmg mudah ngan monopod ni..

Ratu Mahligai Eksklusif said...

Mmg mudah ngan monopod ni..

Google