THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

24 February 2011

Hadiah Dari Nun Jauh Orang JB

Yippie dapat hadiah lagi.....best kan dapat hadiah...syokkkkkkkk......rasa terharu tahap meleleh dah...sah tipu...hahaha...kalau orang bagi hadiah kat kita walau benda tu sekecik mana pun tetap vanggaaa rasa kembang kuncup hidup...itu tandanya orang ingat kita dan sayang kita....sapa bagi hadiah tu...?? hadiah istimewa yang datang jauh dari Arab Saudi landing Ke Johor Bharu...peh long distance kann...landing tanda sayang tu...hadiah ni Puan Ratu Siput yang bagi....kawan blogger nun jauh di JB...mekasih nok sayang....hadiah mu sudah ku terima dengan selamat...dan selamat di bukak....walau kita tak pernah bersua...tapi ikatan persahatan tetap terus terjalin...nok datang KL roger...meh kita beramas mesra...

Hadiah apa yang aku dapat?? jeng jeng....bukak ngan tak sabar nya habis koyak bungkusan pos laju...rakus okehh....tengok kotak macam pinggan ?? aikk takkan pinggan ...bukak lagi...wooooo si Ratu Siput ni memang saja tau nak menguji minda ..haiyoooooooo.....aku kasi keluarkan satu persatu hadiah....ada frame kosong....pastu ada jingsaw puzzle yang berterabur..hamik ko setel satu persatu...dah la takde gambo...apa kebenda la benda nya....oh ada jugak terselit perfume dari Arab Saudi...suami si Ratu Siput ni bekerja di Arab Saudi ..dapat jugak hadiah dari sana kan nok..mekasih...



sepatah 40 kata dari Ratu Siput...kata kata yang mencengkam jiwa raga..sori nok mak rakus bukak hadiah terkoyak ayat ayat cinta ko tu..tapi tetap boleh baca


sebuah frame kosong seribu makna......cehwahhhhhh


 
perfume import dari Arab Saudi...kekdahnya bau jantan nok...maka laki aku bau dan terus rembat...hmmmmm redha


dan jingsaw puzzle pun laki aku sebok nak buat...aku tak leh kacau...bencinta tul

Encik Awak oo Encik Awak ....jangan terlalu fokus...ni ha bini terabai...snap pun tak sedar kan...balik keje terus menelaah


tengok la punya khusyuk...sampai turun bawah katil....eksited benar

tara akhirnya siap Encik Awak kerjakan...hadiah aku tapi dia super terlebih sudah....ngam ngam ngan frame...dan hadiah ini adalah so unik....suka terlalu suka ni...dah la puzzle kecik kecik...gambo pun takde...pehh mencabar minda, kepala, tengkuk tau memikir...



p/s : pandai ko ek Ratu Siput copy gambo ni...aku tak marah pun..jgn copy mandrem sudah la...terima kasih beribu lemon....love u ratu siput..fren forever















Important :Declaration of images are the intellectual or personal property,image usage is strictly prohibited without the written consent of the blog owner,Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image.MIMY HAMID

10 comments:

-kak LiMaH- said...

wow...puzeL tuh..cantiklaaa.....
jeles..jeles...

nanak jugakkk...akak ratooo..mcm kakmimi punyaa...

hahahahhahahaa

Shu Shinju said...

waaaaa...suka la puzzle tu....

kak ratu..nak jugak..hihihihi....

Riri Yoorin said...

wow betuah nyer and so suweeet..

liyana said...

wah best nye hadiah akak! comel giler puzzle tu :)

Nadine said...

what a thotful gift! very nice...
which reminds me...


i have not yet post ur wedding pressie. sorry dear!

I janji akan post secepat mungkin. sorry T_T

Kaseh said...

cantiklaaa frame tu..kreatiff.. babe..hadiah kawen ko aku lum bg lagi..hadiah top komen pun..mintak alamat takmo bg...uwaa..jmpa bilanya free.. :(

Mia-Ina said...

so nice hadiah..amat dihargai sekali kak mimy if dpt camni...

Softtouch [Hanim] said...

bestnya dpt adiah kawin lagi...sy belum bg mimi adiah lagi..niat dihati mmg nak kasi...tggu yer..

ratusiput said...

muahahaha...bestnye dpt seksa ko laki bini.mmg terrer la laki ko nok keje keras...!!fm n gegula tak tercicir kan nok...ehehe...anyway hadiah tu sme sbg pengganti diri tak dpt dtg ko kawin.mungkin ianya tak seberapa tp ikhlas dr aku tu nok utk kenang kenangan... :)

Eri-chan said...

cantikla...best adiah ni...

Google