THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

18 March 2009

Shoes is Kasut

What kind of shoes u guys looking for? fashionable? comfortable? price? or a pair of shoes that match with your outfit? for me, i buy a shoes for many reason.. selesa ke, murah ke? berbaloi ker dgn harga yg dibayar..
aku suka kasut tumit tinggi..look how me sexy yawww...tp aku mesti pki kejap je..aku x leh pakai lama2 mesti letih..lg satu klu aku pki high heels..aku dapati aku mesti sipi2 nk jatuh..tp high heels ni la menampakkan elegannya seseorg pompuan...selalu berangan beli kasut tinggi..lg2 klu vincci sale..mak ai berlambak tumit 3 inci above..aku yg boros ni apa lagi memborong la..tp nan ado aku nk pakai...jd pameran...opss kt opis wajib ada 1 kasut tumit tinggi..supaya klu ada meeting..kena kuar hntr dokumen ke..mmg la berlambak kt bawah meja ni..lama2 kepam tmpt aku ni..ahahah...
my fav nyahhhh...byk gak koleksi wedges aku ada..tp kasut wedges ni price dia agak mahal..tp wedges mmg sesuai utk aku yg berbadan tembam ni...ehehhe..sbb dia leh menampung penuh pergerakan..dh amat selesa klu dia pakai seharian..lg suka klu kasut wedges padan ngan pants ala2 skinny atau yg ikut tubuh badan..then baju plak pki yg ala2 tutup punggung..uhh nmpk stylo duh..& seksi..owh sukekekeke....nmpk cam aku slim mlim je..nmpk pn jadi okeyyyy...mostly i pengumpul wedges from brand MOMOE...cr la kt one utama ada ...patern cntk..
Sport shoes /kasut sukan
dh 2 kali kasut aku hilang kt gym..salah sndiri sbb mls nk berangkut letak kt situ..pdan muka aku..b4 ni pki mana ada kt umah je..sbb aku, ekin & mak sama size..pastu alang2 dh hilang ni..aku nk beli baru..xkisah jenama apa...sbb aku suka patern..aku x suka kasut sukan ada tali..dr dulu suka yg jenis sarung..aku tgk skechers yg lawa..mahal x korang rasa brand ni?? ada byk yg aku nak...harus aku rembat ckp bulan..susah le port shoes xder..pyh aku nk gi gym..tu yg badan mak naik ni......huwahuwahuawa..
Simple Sandal
skrang ni mak giler kasut kt wedgie wedges..dulu jual online je..DNA celebrity nya..skrang dh ada outlet kt the curves..sandal ni aku letak kt dlm keta..sparekan senang..lyerla senang aku nk sempoi je..lg pn sandal ni mmg cun..cun gilos..serius..aku br ada satu collection..dh ada booth ni harus aku beli..lg plak mak pasni bulan 5 nk berjalan2 poya di sebuah pulau mak nk melaram ngan sandal wedgie wedges...
Sneakers/Comfort Sandal
aku ada sepasang kasut comfort sandal..brand POLO...tp nan ado..hr tu aku g the curve utk berkaraoke ngan kawan2 aku..aku dikejarin oleh jantan giler..aku jln laju mcm nk tercabut kaki..klu lari kang org ckp apa aku giler plak..smpi je kt karaoke the curves..kulit tercabut dr tapak..mentos la aku hr tu...tp syg nya pasal aku hntr jahit blk...sbb mahal wooo aku beli..skrang ni aku admire nk beli crocs...giler babes...nk gak x kira...dpt je bon bon...aku rembat..wah bon bon aku hbs beli kasut je ke???
-------------------------------------------------------------------------------------
Apapun sepasang kasut untuk ke ofis? tak cukup, kalau baju kurung boleh matchkan dgn kasut bertutup atau sandal sahaja, tapi kalau dah nak pergi kenduri kendara tu kena juga ade satu kasut tumit tinggi yang bertali-temali? sebab aku kuat berjalan, kadang tu kasut pun boleh tertanggal semasa berjalan. kalau untuk tujuan rasmi, pakai kasut tutup penuh atau but yang menjadi kemestian bila pakai seluar panjang.

hujung minggu, pakai selipar jepun pun jadilah, untuk jalan2 ke luar bandar atau balik kampung ker atau pergi negeri lain ker, pakai kasutla sebab nak jalan banyak..

apa pun jaga kaki anda, sebab kalau tumit start pecah2 payah nak treatment kasi cantik balik dlm tempoh yg cepat.

3 comments:

rina is pink is sugitani said...

hi..salam kenal...
baru je beli sandal sheckers..best jugak.......rase feet sgt...
suke tgk wedges, tp wedges kt mane yg cantik2 ye?

Unknown said...

kak mimy.. klu kasut yg itam tu punye design kan agak2 henry tu leh buat tak??

Unknown said...

Salam sis,

Awak pengumpul kasut tegar ke? Sudikah jika saya ingin interview? -farhana Harian Metro..Jika sudi boleh la balas emel saya di hajahfarhana@mediaprima.com.my

Google