THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

03 March 2009

Min's House Warming Tea Party

Notes : Amud, sila jamu mata n air liur ...khas untk anda...sbb x dpt menghadirkan diri...sabar yer...

TQ kak min for inviting me to join a party together with our friends at a new nest (umah baru le)...mcm biasa aku di fetch oleh dayang2 ku..wah cam puteri la plak aku eh...hehehe..well kak dila amik kt umah ..we go together naik persona purple himpit2 ramai 5 org + adam ...biasalah bila jumpa...mcm gossip girl la plak..ada ke diorg panggil aku michelle dlm gosip girl tu..aku update citer bkn gosip yer kawan2 ku...sesat gk nk sampi..pusing nya pusing smpi nk ke rawang la plak..ada org selayang dlm keta pn x familiar..si reen du selayang mcm bebayang je...uhuhuh...

then we arrived the villa's...kaw baru...andari town villa...kt selayang..yg bestnya umah kak min ni..dia like apartment 5 tingkat..tp selalunya naik atas..yg ni plak.mkn turun makn turun...kira cam umah bawah tanah la...huuhuh..nice...dh penat kenala mkn kan...wah ..food sgt2 la menarik...really...semur home made from the kitchen... western food...oh lala ...btw...kak min ni mmg suka mengexplorasi masak2...tp dia masak superb...!! cuma anis kempuanan choc cake..kak min x sempat buat da...apa yg best..lasagna, spghatti bolognese, pizza cracker (dr biskut)...wow sgt!!..garlic bread tuna...n mcm2 la..x reti nk nyebut la...kitaorg mkn smpi lupa itu semua akan menggemukkan...ahhh peduli..pasni workout gym blk...umah dia very the decor...lawa sgt tau..uhh..aku as usual Ms Posing Maut gitu...hehehe ...perasan cam aku model umah ni kan...huhuhu...


paling happy sekali dpt jumpa2 kawan2 kepoh aku ni...kitaorg biasalah gosipin..mmg no.1...seronok..bkn senang nk jumpa lg plak semua dh beralih arah..dulu opis sebumbung lain citer..pndang muka yg sama je la...huuhuh....tp ada gk yg menyakitkan mata hati aku..nk story?? hmmx pyh la..yg pasti xpelah...janji semua happy ..


sorry la..kitaorg kan syok sendiri n gila kamera jadi...smpi terlupa nk snap pic food..umah...jadi..pose la lebey...

4 comments:

tHEoNeANDoNLy said...

thanks mimi.. wpun xdpt pi.. dpt negok pic pun ok gak..hehe.. aku negok..: 1) anis - makin gemok 2) dila - makin cun. ops! hehe. 3) ann - makin vass dengan rantai biru.. hehe 4) yg lain so-so jer la...hehe.. 5) maner geng lelaki mimi??

Anonymous said...

suke dress up kamu.mane shopping dress?

Anonymous said...

suke dress up kamu.mane shopping itu dress?

Mimy Hamid said...

tq...btw..dress tu jenama AGENDA by jusco...x mahal..harganya cuma RM49.90...so apa lg rembat la satu

Google