THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

25 March 2009

Lunch @ PHoP


PHoP..is stand for Paddington House of Pancakes..lunch td aku join my opis matte mkn kt mid valley branches..opposite chicken rice shop..sebelah ngan Tomy Roma's alamak aku x bawa kamera la plak..hp kamera ada tp mmg x clear..1st time aku g sini..best gak..some experience leh la lepas ni lepak2 mkn ngan family org kengkawan..selama ni lalu je..tp xder perasaan pn nk masuk n try..di sebabkan nama ada pancakes..so in my mind..sure mknan dia most pancakes..sbb tu la peribahasa "tak kenal maka x cinta"...sori sgt sbb x snap pic..tp apapun food dia sgt best n puas hati sgt..yg best nya harga is flexible..ada pakej lunch about 13.90++..including main course+drink+desert..apa yg aku ingat aku & fadh makan San Francisco,kak ween; mexico..kak ida & kak azni; tokyo..air cam biasa ada option ..4 of all pilih ice lemon tea..kak ween choose Long black..(coffee)..the desert is simple nice tp menarik..dlm cawan kecik then strawberry ice cream with pancakes bulat2..best!!!!!(aku hantu desert)..so guys jgn lupa singgah makan kt sini yer...hmmm tensi gk..camner aku leh x terpikr nk bawa kamera..xpe next time..korang nk tgk menu searching goggle..www.paddingtonpancakes.com ..tp wa gerenti..korang akan dtg lg mkn2..

2 comments:

nliana said...

hi mimi,
yup! my blog dah link kan dgn blog mmimi.. happy blogging!
Nyum2x!

diana aziz said...

amboi.. pegi mkn katPhop ek.. pegi dgn sape?

Google