THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

05 March 2009

Pandangan Orang

Orang or manusia ni ada mcam2 kan...yerla manusia diciptakan berbeza...klu sama je bowing la plak rasanya hidup ni...aku just nk citer pasal sesetengah individu yg suka memandang aku semacam..atau dikenali pandangan streotype.bkn la nk kata tp..situasi pandangan tu adalah sperti berikut:

Free Hair
Org free hair mcm aku mesti di pandang semacam..klu satu kelompok tu org pki tudung semua...of course aku jd tumpuan.. kena sound..hmmm ...berpuluh kali..mmg betul ini wajib..tp aku blum smpi seru camner??? so pda yg menutup aurat tahniah sbb menjalan kewajipan Allah..aku xder pn nk ckp2 belakang..klu perangai korang x supa bikin ke apa..up to ur mind..masing2 kan..so jgn la plak tgk org yg free hair mcm nk makn...tampar kang...ehheeh

Dressing Lebey skit..
Lebih kurang la mcm kt atas...tp ni kira stylo mylo la...hehehe..cthnya yg terjadi bila aku dressing ala corporate..(jgn keparat sudah).."wah cam ni nya dressing kena duduk tempat bos"...mcm perli je bunyi...well klu nk pki blazer kena duk bilik bos ek??...suka hati la..ada aku minta duit nk beli baju ni?? xder kan ..jadi tolong la jgn suka2 perli..klu akupki skirt pn sama..kira style scha mcm awan dania tu la...pun org jeling..hmm xpaham xpaham...tau le aurat menunjukkan peha gebus n betis..tp jgn la ingat aku ni sexy x bertempat...aku seksis je...hihihi

Size Badan jd ukuran
adoyai..is size important?? aku bab ni x la sensitip sgt..wlupn tau aku kategori 3G..ngaku tau x sorok...tp kdg tu bila masuk MNG..org pndg aku mcm aku x der size lak kt situ...aku tau la size kt situ kecik..akupnh kena ..aku br tgk baju tu pastu slaesgirl tu sound "kak size plg kecik S/M je"...woi ada aku tanya size apa..siol tul..tp kan byk brg leh beli..purse..sunglasess & etc..kdg korang tau ke aku beli utk adik aku ke...sesapa je la..klu aku beli pn x salahkan?? jadi jgan la memandang serong pada size badan aku ni yer...tp i vogue ok...huhuuh

Branded Label
nak kata aku branded ..hmmx gak..tp sederhana la..klu mcm aku mampu milik tu..x salahkan sesekali sekala...kadang2 sesetengah org beranggapan org yg pki branded ni eksyen...ye ker??? kepuasan la dol..biarla..ada duit jalan..xder duit diam...senang aje..jgn byk ting tong..menyampah aku org sebut2tan dr belakang..di side lain plak..kadang tu cthnya nk masuk branded butik terkenal mcm LV ke apa (pavilion esp)...sales girl dia ya ampun...pandang sebelah mata...konon org masuk x mampu la..klu nk tgk2 x leh ke?? benci tul la perangai org cam gini....sedar diri skit ko tu sales girl je mengalahkan owner...


apa di atas situasi terjadi pd diri aku ..terpulang pda anggapan u all..stp org ada pandangan nya..tp jgn la smpi semua yg org lain buat di anggap negatif..cuba pndng dr side positif...sure korang ok nya...biarlah satu kritikan itu berasas & prove..

1 comment:

Anonymous said...

heheheh very interesting story.... u really make me laugh whenever i read ur blog..........limy limy...keep it up..-ogy-

Google