THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

26 June 2014

Seluar Lopa Lopa Fayel

Anak aku ada persamaan dengan artis tau...jangan memain dengan Neelofa gitu....hahahah..gelak dulu...kebetulan aku ada beli seluar tido Fayel RM5 aje...tetiba nampak kat Meletop seluar corak sama...wakakaka...wahhh sama la ...apalagi aku cakap la ngan fayel...fayel seluar macam fayel la...tu neelofa pakai...hehehehe...fayel dah sebut mama seluar lopa lopa eh...pecah perut aku gelak...so sekarang ni seluar feberet fayel seluar lopa lopa eh...seluar lopa lopa fayel ni...basuh jemur kering pakai semula..dasat tak seluar tido 5 hengget pun sama ngan retis tau....kelassssssss ko Fayel....Neelofa jangan marah ye..anak aku pun ada seluar macam ko tau...berapa ko beli??kikikiki....Fayel nya 5 hengget je pasar malam...lalalalala....ko hado...Fayel hado...lopa lopa...lopa lopa....



Seluar neelofa pakai program meletop...gigih aku cari ig neelofa...siap tag nama dia lagi...seluar anak sama uolls....


Sama tak sama tak....mr lopa lopa...teruja fayel ko tengok seluar sama......saje je pakai baju merah...baru sama ...kiki




Seluar lopa lopa kegemaran ku...jangan memain retis pun pakai tau....hahaha...gelak pecah perut aku dengan seluar ni...


10 comments:

ZazaMyMoon said...

ehhh akak Zaza Lopa pun ada seluar mcm ni hari tu masa gi bandung pakai seluar mcm ni.. anak pompuan akak Zaza lopa pun ado seluar mcm ni jugak.. :p

Aeen said...

seluar lopa-lopa..hahahaha....glamour nama tu seluar tu nanti kak..hehe

mOoN IzzaN said...

ahahaha..lopa-lopa ea...

Queen said...

aha.. comel je lopa2 eh...


budak2 mesti ada satu baju faveret kan...

Allene said...

hahaha comel je fayel..

azlina aliuddin said...

cutenyee fayel!

safurara said...

hahahaha sama lah! adoiii

ameris said...

wahh glamer fayel, suar pun ala retis gitew..

Chekgu Azrine said...

H&M rasanya nih..kalau xsalah la

RedLife2Love said...

hahaha. comel je fayel gelarkan seluar tu seluar lopa-lopa. kelass!

Google