THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

01 October 2015

Annivesary 1 October - I Love TM

Hari ini 1 Oktober ...genap tambah setahun lagi anniversary aku di TM...syukur Alhamdulillah ...tarikh yang tak akan lupa sampai bebila....impian terlaksana bermula dari tarikh ini....siapa sangka impian untuk bekerja di company besar rezeki aku di TM...sebelum TM aku dah memulakan kerjaya di sebuah company maintenance Stagno Tech selama 6 tahun yang aku tak rasa akan keluar dari company itu...

6 tahun tempoh agak lama sebenarnya nak keluar mencari peralihan tempat baru...tempat lama yang ko dah sedap..selesa...kawan kawan sekepala ...dah adapt suasana nya tetiba ko nak pindah tempat baru yang company besar...tterus pikir kawan kawan....ada nama pulak tu...mampu kah aku....??? berlegar rasa berbelah bahagi yang aku tak pasti nak pergi ke tak...dengan tawaran nya ahanya la kontrak sedangkan aku kat Stagno Tech dah 6 tahun tetap pulak tu...

Pikir panjang aku tolak tawaran MD Stagno Tech offer naik gaji ...aku terima Telekom Malaysia dengan rasa besar hati...kontrak pun kontrak la....tak de rezeki pindah je la keje lain...dah rezeki tak kemana...buat aje la keje yang diberi dengan sebaik mungkin...Insha Allah rezeki tak kemana.....dan memang sudah tertulis rezeki akan bersama TM...2 tahun menunggu taraf kontrak untuk ke tetap...syukur sangat sangat....

Tempoh 9 tahun kini bersama TM..banyak suka duka silih berganti ..tipu la kalau kata tak de tekanan..tapi aku ni PA...apa la sangat tekanan keje nya melainkan tukar ganti boss...ye bagi aku seorang PA ..stress nya ada lah dengan Boss .menjaga boss adalah seperti belajar menilai perangai manusia...yang ko kena ada toleransi, how to handle masa , mood dia..mengenal perangai nya....dari perangai baru la kita boleh bekerjasama antara PA dan Boss...

9 tahun juga bertukar boss silih ganti.....memang pengalaman untuk aku.. 6 tahun bersama audit kini 3 tahun diam tak diam bersama unit baru team marketing...panjang lagi perjalanan aku bersama TM ini...moga diberi keizinan panjang talian hayat bersama Telekom Malaysia...selagi di beri tanggungjawab sebagai pekerja...akan aku tunaikan amanah tanggungjawab dengan ikhlas jujur ..rezeki bersama untuk keluarga...amin....i love u TM....terima kasih 9 tahun yang penuh pengalaman....belajar dan still belajar lagi...moga dapat keje sampai 60 tahun..aminnnnnnnnnnnnn


Its true.....boss yang baik akan selalu memberi nasihat bukan kondem



9 tahun setia bersama TM...moga terus hingga ke 60 tahun...hahaha...ai is tak ada perancangan benti keje...keje sampai pencen...



Boss baru ..diam tak diam..dah 3 tahun bersama nya...Boss yang sangat senang handle...toleransi...mudah cara orang nya....banyak bagi nasihat...macam bapak bapak aje....


My new team Business Integration Marketing...semoga kita terus kuat dalam satu pasukan...semua besttttttttttt....tq uolls


















3 comments:

Anis Azalea said...
This comment has been removed by the author.
Wak Lat said...

tahniahnyer makk ;p

Liyana said...

sy je tak bertukar bos sejak 5 thn dgn tm ni ahahaha

Google