THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

30 July 2015

OOTD 3 Hari Baju Ghaye

OOTD kemain ....padahal beraya kat rumah aje hahaha...lantak...janji baju baru....semua baju pun baru ko tu tetiap bulan ....perempuannnnnnnnnnn...untuk raya tahun ni ...konon aku ni nak pakai sesimple mungkin tapi vasss...memang ku pilih tema pagi raya plain ...tak nak corak...nak sedondon sama...nak beli kain serik tempah...semua baju pun beli siap....tak mo dah tempah tempah ni...selalu menyakitkan hati aku....pastu tak ikut citarasa dan last minit... 

Ok citer terus raya pertama...baju yang aku rasa di sukai ramai gak...perasan je aku...tapi baju ni la aku dapat PM dari ramai yang tanya..betul ke poplook....ye kawan kawan ...ini poplook curve ..nama dia Sandrine Cape Dress...baru kuar kul 11 pagi dah terpacak aku klik terus bayar...punya nak sangat baju sama color baju tema....lambat habis sold out...nangis kang...size aku pakai untuk poplook curve adalah 4xl...harga RM109...berbaloi kann RM109...pastu baju ni memang simple tp ada style...tu pasal suka ....memula nak pasang batu , sequin, lace...tak jadi sebab rasa nak simple is more gojes....so gojes tak akak dalam simple??? angkat keyboard ehehehe...tudung lak plan nk pakai bokkita...ate sebab bokkita mahal nau nau...beli shawl simple plain ada batu timbul...RM25 sajo pastu belit.... 

Raya Kedua baju dress dari Jubah Abaya Sifu..boleh follow ig @abaya_sifu_by_naanii...warna pilihan aku yang pilih ....aini sampai pening ngan aku kejap tukar color ni eh color tu...special nya jubah sifu ni ada sampai size 10xl....so semua badan leh pakai dari kecik hingga besar macam akak ni...so akak suka la..lagi leh customized warna....jubah ni akak pakai 4xl gak...bila jubah ni sampai....tengok combination color yang aku pilih ...wow tak sangka...menyelah uolls....gabungan merecik cik....biru, kuning, grey....kain pun sedap dari jenis sakura..tak panas....selesa je....ok pasni nak customized lagi jubah sifu...so sila la ye berminat nak customized jubah boleh tengok ig @abaya_sifu_by_naanii..harga pun terbaik..jubah ni RM130 rasa nya lupa...standard harga..selesa berjubah ni rasa longgar...make me kurus ..tetiba...ye la sebab cutting besor kan... ate jubah nak pakai fit body keeeeeeeee


Raya Ketiga /Keempat....wah pakai balik keeeeeee....sebab raya ketiga memula dah pakai pastu tak jadi keluar beraya salin baju pakai seluar n tshirt...mampu...orang datang beraya ingat aku bibik kan...gantung elok elok dengan harapan raya ke 4 pakai balik....nasib baik bang megat macam paham je bini tak melaram baju raya kan...di ajak nya beraya bandar hari ke 4...melompat akak tak sabar nak pakai baju raya kurung A polos lycra...ni beli ngan fav butik Zuco Fashion....memang tak syak ...baju memang suka brand sini...sebab design kebabom..harga pun member sebab dah jadi regular customer....corak dia buat aku jatuh hati macam batik pua kumbu tapi tak....aku peminat abstrak...bukan bunga bunga...memang taste sangat....combination color terang yang terang gile...merah+ navy blue..wowwwwwwwww....bila pakai jauh sebatu orang nampak... ni baju keje sebenarnya beli pun bukan untuk raya...dah sekali tu pakai aje la buat raya kannn....

Eh eh  3 je ke?? heheh nexttttttttt...macam tak je la ko 3 kan........ok bye....raya sebulan kan...heheheheh
















4 comments:

Aeen said...

raya pertama je baju baru kak..raya berikut pakai tshirt n seluar jeans je..hahahah..

Norma NML said...

3 3 pun nampak sesuai dan cantik :)

salwana nordin @ che'wa said...

semua pun cantik dan sesuai dgn mimi..

patut la saya mcm penah tgk design jubah no 2 tu..sifu abaya..sbb saya pun menempah jugak utk raya hhheeee

Cik Da said...

banyaknya baju raya mimi...

Google