THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

26 January 2015

Salon Du Chocolat

Ni story last 2 minggu...ampun baru nak story...nak share tempat makan coklat selain dipndip yang femes tu...ni macam dipndip tapi lain company..rasa lebih kurang sama....menu pun sama jugak lebih kurang...berbeza sikit tang harga....rasa coklat still sama cuma beza kepekatan kemanisan coklat tu....yang paling best tak ada caj tax tersembunyi...serius!!...servive caj pun takde....makan dengan tenang ye tengok harga menu tanpa kira baper la lebihan caj tax ni ...

Nama tempat makan menikmati coklat ni ialah Salon Du Chocolat....pernah dengar tak...tak pernah dengar takpe...meh aku bagitau.. ..so far Salon Du Chocolat ada 2 tempat yang aku tau Publika, Harmtamas & Quill CIty Mall, Kg Baru...yang paling dekat nak tuju balik keje ...harusla Quill City Mall...Zura call jom makan coklat...balik keje janji terus laju je ...Zura bff makan sedap dan gosip hehehe...yang ajor Salon Du Chocolat ni dia juga la...haishh la..ada aje ko mengoda aku...pantang aku coklat ni....

Menu dia sama macam dipndip...unsur coklat...aku pilih menu waffle half...pehhhhhh baru gigit sedappp nya coklat dia....tak manis...sedap sangat...terus tamak order lagi nak donut lak...eh memang dasar tak takut gemuk ni...lalalala...belasah makan coklat tak ingat donat...kakmi bagi 5 bintang sebab best sangat ni...dah makan tu terus la memasing ingat anak kat rumah oii...memasing pakat order untuk anak anak..Yaya beli kan zura waffle...Aku beli kan Fayel Waffle Stick...upah balik lambat hehehe...peel mak mak gini la...asal kuar balik lambat ke ...makan ke apa mesti untuk anak...naluri ....

So settle semua bayar...total makan all in puas hati takde tax....amount memang nett apa ko makan ikut harga menu....lapang dada tak ada tax...weehooo mari  kita pulang rumah anak dan suami menanti nak makan coklat gak...huhu so korang yang suka makan coklat leh try salon du chocolat ye...puas hati makan banyak tanpa risau caj tersembunyi kay....



Buku Menu...uuuu tak sabar nya meh belek

Membelek menu macam membaca...pening nak pilih nak makan apa...rasa nak semua

Hehheheh aku blur dah ni sampai peluk buku menu....tanya zura apa aku nak makan ni wehhhhhhh...

at last menu we all....

Jemput makan......

Bismillah & ngappppppppp

bil sampai...best tak ade sebarang tax

Nampak tak tapau di tangan ...upah sebab tinggalkan anak so dapat habuan dari mak memasing

Salon Du Chocolate best....nak datang lagi makan crepe lak..tq zura...pasni kita dating petang lagi..lokasi lain

Fayel happy mama balik bawa waffle stick..nyum nyum ...








4 comments:

puanstoberi said...

nak g gak nanti.. tapi entah bila la. tkpe..dekat je.. tp nyampah nak gi situ sbb laluan nak gi parking tu sempit nau..

diana aziz said...

Sedappnyaaa!!!!

e.t.t.y said...

oiii terkesima aku tengok stick fayel tu. nakkkkk

MOMMYLIN said...

ya allah... tergugat iman tgk ni kak...

Google