THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

12 August 2014

NYX Cosmetic Pre Order Batch 4



Salam semua...jualan pre order NYX kembali lagi....yeayyyyyy...estimated 2 -3 weeks waiting ya..yang kurang sabar menunggu tunggu tak boleh beli....huhuhu..nanti ada yang akak kena maki aje...kenapa lambat sampai.....order dari US kena cukupkan kuota untuk bilangan tertentu...so kalau nak cepat moh beli sorang 10 batang kekekeek.....apa lagi meh kumpul order ngan kawan kawan....untung postage tau...cepat cepat drop order....once confirm ...dan ada tarikh closed aku akan tuntut payment yer...so now boleh la drop order dulu...jangan backout buyer kay..tak baik tau......barang adalah PRE ORDER...urusan order bukan dari aku...aku cuma kumpul kan order ....tak tau nak color apa ok takpe aku boleh tolong consult kan...ewah macam beautician...kekekek..takde la aku consult sebab aku adalah pemakai tegar..dan aku ada koleksi..so boleh la sharing is caring...now produk NYX lagi berkembang...segala produk boleh dirujuk di www.nyxcosmetic.com..harga boleh dirujuk seperti di bawah...macam macam ada.....jom NYX uolls


Untuk order or pertanyaan boleh melalui :

email : nor.zmy@gmail.com

whatsapp/ telegram : 0122056935







rujuk senarai semua harga produk nyx seperti dibawah ye....nak tanya leboh lanjut dan gambar..rujuk website....www.nyxcosmetic.com














1 comment:

Chekgu Azrine said...

alahai sis..tak blh ke bkk order tggu gaji nanti..uhuk

Google