THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

18 August 2014

Masing Masing Punya Masalah...Sapa ada Bank In Duit 11 Aug...

Salam uolls...macam lama je tak bersiaran...memula bzz ..pastu malas pastu sudah nya bersambung dengan kesihatan kurang baik...so berehat la kita seketika...dapt MC doc bagi suh rest ...bertambah rest lagi henpon aku problem tak leh cas bateri...so ada data customer beli barang dalam tu aku tak ingat...runsing aku....so kepada yang ada buat pembayaran pada 11 August...ada 2 orang...sorry tak sempat nak salin dalam buku...sila tampil ye...serius tak ingat order korang....data semua dalam hp yang tak boleh cas...so hp tu repair....masih tak siap siap lagi...tolong sangat sangat ye....please la hope korang baca la blog ni...cuma ingat yang sorang tu beli 3..sorang lagi beli 1...tu je..hukhuk...

Pasal kesihatan pulak...tak berapa memberangsangkan..sejak lepas raya....drop eye semakin menjadi jadi...double vision dah mula dah...ah cuak melanda...signal sudah kembali...seperti yang tau dan tak tau...aku adalah pesakit myastenia gravis (lemat otot)...so lama aku survive almost 18 tahun ....tapi alah bisa tegal biasa...dah immune ...so life aku macam biasa...setelah 18 tahun dah biasa survice...drop eye kembali semula..sangat la mendebarkan aku..ini memang signal memula aku kena...so checkup semula untuk kepastian...hmmm..dugaan kecil untuk muhasabah diri...nampak nya kena makan steroid semula...hope tak lama la makan steroid ni...kesan berpanjangan memang menakutkan....next month ada ct scan mri...adeh lama tak buat ctscan aku jadi cuak...apa pun semoga yang baik baik saja..apa jadi aku keep positif......ok tak yah kesian sangat kat aku eh..tak minta simpati  pun....aku dah lalui 18 tahun ...move on untuk terus cekal untuk bertahan beberapa tahun akan datang..



nampak tak...mata kecik sebelah...letak ig ramai kat sakit mata ke...huhuhu..sib baik akak cover eyeliner dik...hahaha...

Bahan ujikaji doktor....heheheh...cucuk kiri cucuk kanan....sakit tak...?? ala gigit semut je # berlagakayat...ngeeeeeeeeeee


Hukhuk prednisolone in da house....nak tak nak kena makan balik...sobsssssssssss...steroid dalam badan aku ni oii...pasni aku gemuk mendadak tolong jangan tegur hehehe...

Whatsapp problem ...alert plsss...so kalau tak leh whatsapps..TELEGRAM ado eh....






PERHATIAN !!!!! SESAPA ADA BANK IN DUIT MAYBANK TARIKH 11 AUG....ADA 2 ORANG ...TAPI AKU TAK INGAT...WHATSAPP DATA PROBLEM...SILA INFORM ASAP EH...NAK PACKING ORDER KORANG...HOPE BACA LA YE..TQ


































4 comments:

diana aziz said...

Biar betul mi.... xpe, nanti roger2 eh.

Chekgu Azrine said...

Cpt sembuh sis..
Akm xbrp fhm penyakit sis tu

Liyana said...

cepat sembuh kak mi :)

TipTopup said...

Salam bos tumpang lalu..

AGEN/DEALER
komisen terbaik der!
celcom 5.50% maxis 4.50% digi 4.50%
Topup RM5 dengan hanya RM4.50
X mau jual, guna sendiri atau family, jimat!
FREE GIFT WEBSMS UNTUK SMS PERCUMA!
Info lanjut http://goo.gl/IaMtMe

Google