THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

29 October 2014

Membelit Cari Gaya Shawl Selesa

As Salam.... Cerita shawl lagi la..boleh ...jangan kecam saya ....tapi nak kecam pun takpe...redhooo kata ko....bye lariiiiiii....kakmi dah kemaruk shawl tahap tak tau nak cakap dah....memula tu rimas ya amat...rasa aku nak tarik je shawl ni...belit sana belit sini....apa ke susah pakai shawl ni...pin kena ada 3...aku la..orang dah biasa syria meamng rimas ada pin ni....tapi demi kelainan...pakai pin takpe muahaha...

Seminggu pakai shawl..eh belum baru 5 hari.....ada 6 warna lagi nak di gayakan...bluerkk........masuk 5 hari aku dah tau rentak pakai shawl selesa untuk diri aku sendiri..akhirnya....hari ni berjaya...dah  tak rasa serabut...tak rasa lemas...yeayyyyyyyyyyy...gaya yang ku cari....kalau tak tu depan serabut...belakang terjuntai senget..daa belakang labuh pulak..dah budak ofis panggil....muslimah cover punggung ...bahahah...tapi depan terdedah...apa cer....kiki...tak reti pakai shawl uolls...

So hari ni kakmi dah reti....sebelum ni dari 15 minit..turun 10 minit...turun lagi 5 minit..pasni jadi kan 1 mnit....lalalala...jimat masa.......yeayyyyyyyyyyyyy...bila dah reti tu mula la suka bangat....tetiba nak cakap i love shawl...pastu jual shawl pulak.ehhhhhhhhh....korang nak beli shawl jangan lupa eh....roger kakmi...tak nak citer panjang pasal bisnes nanti ada yang bosan kata kakmi up entry citer bisnes je...okeh la okeh la...nak lari la macam ni...hahaha...ok jangan lupa memborong shawl chiffon kita eh..bestttttttt...details boleh klik sini...CHIFFON SHAWL MURAH BORONG...murahhhhhhhhhhh dan berbaloi..untung orang ramai UOA....byeeeeee



Semalam masih serabut lagi...belum jumpa rentak gaya selesa bershawl....emerald green shawl in da house....

hari ni punya citer....dah jumpa punca selesa membelit gaya shawl...yahooooooooo...ada senget sket..


Okeh kemas kemas kan kat parking kete....wahhhhhhhh i like ...dah selesa sangat dengan shawl...grey in da house













8 comments:

Lavender violet said...

cantik..kak mimy nampak lg muda n berseri bila pakai shawl

idzwa kamaruddin said...

comel je :)

idzwa kamaruddin said...

comel je :)

Aeen said...

cantik akak pakai shawl..ain xreti lagi nak pakai..hehe..kene belajar ni...

Miss Moon said...

mimie ...cantek la pakai shawl . Nampak sweet sgt

mommycha a.k.a kak jenab said...

pakai shawl nampak lagi muda :)

Haslinda Sadiken said...

menci la ko nie bee..buat la tutooo..

diana aziz said...

Senang je mimy kalau pakai shawl ni sbnrnye....

Google