THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

09 September 2014

Update Warna Kimono Chiffon Cardigan

Hai semua semua....hari ni nak update KIMONO CHIFFON CARDIGAN yg stylo tu...ramai nak tengok rupa sebenar,....aku jual aku beli tau...kemain berhelai helai aku beli...hehehe...sebab aku suka ....aku ada banyak dress yang ikut bentuk badan...jadi sangat sesuai la aku padan kan dengan kimono chiffon cardigan ni..so dalam pakai dress luar cover dengan kimono cardi....nampak kelas tau...nak pakai ngan tshirt pun boleh. pastu pakai jeans...walaweh...smart la...nanti aku nak try la.....fungsi kimono cardi ni...coleh la tutup cover susuk badan....i like it so much...boleh jugak pakai gi kenduri padan dengan keronsang besor kat depan...cun sangat la wehhhhhhhhhh.....nak jimat korang beli kain jahit sendiri...sapa yang reti jahit la kann..yang tak reti jahit boleh order dengan iolls...iolls jual pun sebab aku sendiri nak beli jugak ...so sama sama la kita membeli....meh cuci mata tengok KIMONO CHIFFON CARDIGAN....haraga RM55 ye uolls...RM55 je...beli lebih dari 1 ada diskaun ...beli 1 tetap la RM55 termasuk pos tau....penjualan secara PRE ORDER ye..setiap jumaat aku amik stok then ahad pos.....so sila la memahami dan bersabar....terima kasihhhhhhhhhhhhhhhhhh

Koleksi warna untuk minggu ini


Koleksi ke 2 Maroon dari almari ku...dalam tu dress pink lycara ikut body so mix match ngan kimono chiffon cardi...so cana ...bergabung tak....


CARA ORDER  :  
WHATSAPP 012 2056935 /   EMAILnor.zmy@gmail.com
NAMA :
ALAMAT:
CONTACT NO :
SIZE & WARNA :

DETAIL PEMBAYARAN : 
(BERSERTA BUKTI ATTACHMENT SLIP)
Payment Details :
Maybank - 164490014052-Norazalimy Abd Hamid
CIMB-7600748704 -Norazalimy Abd Hamid


PRE ORDER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 



2 comments:

Bitt (double IS) said...

i dah ada 4 ehhehe tapi tak de lagi color royal blue...kalau u ada royal blue let me know ya

Chekgu Azrine said...

sis harga berapa??

Google