THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

04 September 2014

KIMONO CARDIGAN CHIFFON - FIT TO 2XL SIZE

Ok update blog semula...hehehe...hari ni nak memperkenal kan produk baru kedai nurmimy....ecehceh...aku suka cardigan style kimono..susah nk jumpa yang muat di badan maklum la plus size...sebab suka aku gigih mencari dan aku dah jumpa yang muat di badan...yeayy...so aku decide nak jual Kimono Cardigan Chiffon ni...aku jatih hati dengan style dan potongan nya yang muat di badan plus size macam aku ni...pastu cantik pulak di gayakan.....macam macam warna ada...so sesapa berminat kini ku jual...:))



KIMONO CARDIGAN CHIFFON 

Material:
Chiffon Material
Flowy dress
Kebaya/Kimono like Cardigan

*Cooling / Comfy*
*straps and accessories not included*

Size:
FREE SIZE
Fits UK6-20
Fits : S - 2xl



Untuk order or pertanyaan boleh melalui :

email : nor.zmy@gmail.com

whatsapp/ telegram : 0122056935

**harga RM55 termasuk postage 



IM WEARING BLACK KIMONO CARDIGAN CHIFFON MIX MATCH WITH DRESS



Warna pilihan...macam macam ada























2 comments:

Mar Mansor said...

ada baca dalam paper 2 miggu lepas..trend kebaya kimono..apa ek nama dia ni..lupa sudah

ijan said...

wow.. cantiknya mimy pakai

Google