THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

31 December 2014

Melangkah 2015 dengan Harapan dan Hikmah,

Esok adalah Tahun baru 2015 dah tiba...bermula la episod kalendar baru...kalendar 2014 akan menjadi kenangan.....2014 diakhiri dengan banyak berita ujian dugaan  yang melanda....bukan 1 malaysia tapi aku sendiri jugak.....2015 akan membuka lembaran nya...yang pasti ada suka dan duka..wallahualam...segalanya urusan Allah taala..kita manusia hanya mampu merancang segalanya berjalan lancar.....Ya Allah ku pohon padamu semoga tahun 2015 adalah tahun sinar kebahagiaan untuk kami semua ...Amin Ya Rabal

Untuk setiap tahun baru aku tak menetapkan sesuatu azam tapi lebih fokus pada impian..bagi aku bila azam kalau tak terlaksana rasanya macam tak de misi lak...haha itu kata dari orang yang azam selalu tak menjadik...lalalala....so baik la kita berimpian...dengan impian, anganan memoga jadi kenyataan kan....jangan angan mat jenin sudah lah...tak salah berimpian bukan kena bayar pun...nak berazam pun tak de salahnya kan...mungkin pada setengah orang azam lebih bertekad bersungguhnya...owh sama aje la..


2015 dan Impian
  • Berusaha merubah cara hidup lebih ke arah muslimah....nk start pergi kelas usrah...Insya Allah 
  • Menjadi Mama dan Isteri yang superb di mata anak dan suami dan juga untuk diri sendiri....
  • Semoga Fayel diberikan kesihatan baik..sihat tubuh badan...menyejukkan hati mama...
  • Diberikan kesihatan baik...dihindari dari penyakit memudaratkan diri..
  • Kebahagiaan suami isteri dalam rumah tangga....i love my husband so much...tolong jangan ganggu pacarku...hehehe
  • Walau dah kawen ingin membahagiakan orang tua..emak, abah dan mak ayah mentua....
  • Saving saving more please....kurangkan shopping...psst tahun depan GST
  • Semoga bisnes online terus maju ...semua nya demi keluarga..
  • Penghuni dapur tetap dengan masakan awesome...
  • Menjaga hubungan sesama kawan jangan sampai jadi musuh...dushh...
  • Murah rezeki di tempat keje...naik prestasi naik gaji naik pangkat....ada bonus please...huhuhu
  • Akan bermula tugasan baru lagi bertambah bzz...memoga aku boleh handle
  • Menjaga hubungan baik dengan majikan...boss aku sekarang so understanding...moga kami ada chemistry lagi untuk bekerjasama
  • Nak mengandung lagi !!!  Ya Allah kau makbulkan lah...


InsyaAllah, Salam Tahun Baru 2015.. maaf segala salah silap tutur kata perbuatan sepanjang perjalanan 2014..



memoga 2015 dah reti belit shawl dengan kemas lagi ...weehooo





SELAMAT TINGGAL 2014..
SUATU KISAH DALAM KENANGAN

SELAMAT DATANG 2015
SUATU KISAH BAKAL TERCIPTA






5 comments:

erin said...

pergghhh lawo sgt ko pakai shawl kak

anis abdullah said...

Semoga hijrah berterusan

Ann Ishak said...

happy new year :)

HASYIMAH HALIM said...

kak mimi cantik nya...

rini.borhan said...

Amin kak.. comei pkai todong belit-belit..

rini.borhan

Google