THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

13 April 2009

Dinner at Kunang-Kunang Restaurant



I received call from Firman (Syerol fiance) nak ajak dinner together2…ehhehe mak ok aje…mmg tgh lapar pn…xkisah la mana2…then by 7.45pm..Firman set tempat kat Kunang-Kunang Restaurant….mak mmg tau tmpt ni ..sbb pnh makan sekali la…tp sekali lagi mak nk promote tempat ni…sbb food dia marvelous…lg plak variety meal…macam2 ada..western, malay, chinese, indian….mmg tip top…harga pn yg sedang2 aje…ok la…heheeh tp aku mkan free malam tu….Tq so much Firman & x lupa juga fiancé nya..ms Syerol..(compliment beb)…kalau korang nk buat any occasion pn sesuai sbb ada tmpt aircond..then leh ar buat majlis gathering ke…birthday party..sesuwai sgt… tmpt ni agak tersorok pada yg first time dtg… senang je klu korang nk pegi..korang kena lalu MRR2..arah nk ke genting dr arah ampang – cheras….then before exit to genting ada sebelah kiri is stesen minyak SHELL…..then korang masuk dh nampak kt belah kiri satu restaurant..dan itulah Kunang-Kunang..seperti Kunang-Kunang la…nmpk cahaya….owhh nama sesuwai gitu… pndi tul diorg pilih nama n tempat…pastu leh la parking yer…parking terhad..tp xpe..stesen minyak kan ada..belasah jek…xpun tgk je la url ni..http://www.kunangkunang.com.my/..ok korang tgk je la gambar2 yerk….sila la jamu mata kalian dgn makanan2 ...citer byk x guna...gua nk melantak...

the sponsored...apa ke hal mata ko tu firman...dua2 dh kena sawan...heheh
 
aku tgk menu mcm mentelaah buku.....giler la...sbnrnya aku nk makan semua dlm menu tu..
 

pucat lesi muka...apapun..air aku sedap siot..honey apple vinegar...jgn jeles syerol
 

ni apa ke hal ni....bawa bersabar.......stress menjelang big day..opsss
 

pis yawwwwwww.......duta kunang-kunag wannabe..blh gitu??
 

keropok lekor n cicah...mcm ganu mari beb
 

yee mee kungfu by Firman...tgk menarik..mmg pn
 

aku x ingat nama sup ni...syerol nya...pelik kan nk kata diet ..badan sememangnya kurus...huhu
 

ni aku nya....seafood rice....yg best sbb seafood byk....grab
 

amboi bermanja-manjaan depan aku ni...suap-suapan gitu...aku ko xnk suap ke syerol.. ??

1 comment:

tHEoNeANDoNLy said...

sedapnyer me kung-fu...

Google