THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

25 July 2008

Rantai- Suatu Kebetulan ?



Semalam rantai (white gold) yang amat2 aku sayangi tiba2 putus terlucut dari leher setelah aku pakai dr thn Okt2004-July2008.Kenapa aku amat sayang sgt ngan rantai ni..actually rantai ni adalah hadiah birthday dari zahar ..aku amat menghargai rantai ni..mmg la pada org lain ..apalah sgt rantai leh beli lain kan...tapi bg aku rantai ini adalah satu ikatan janji..dulu aku n zahar pernah berjanji..rantai ni akan sentiasa aku pki selagi ada rasa kasih n sayang antara aku n dia...klu rantai ni putus..mcm tu jugala putusnya cinta aku n dia...sehingga la aku putus ngan dia thn 2006...rantai ni masih kekal lg di leher..aku akui masih selepas putus masih ada rasa sayang lg di dalam hati sehingga aku mengambil masa 2 thn untuk menerima cinta baru..pada waktu tu aku masih mengharapkan sinar cinta akan pulih..tapi klu dh mmg tiada jodoh aku terima ngan hati yang tenang..qada n qadar telah ditentukan...adakah rantai ni putus suatu kebetulan atau mmg kebetulan..hmm..WALLAHUALAM..yang pasti antara aku n dia skrang hanyalah kawan biasa..aku bahagia ngan hidup aku begitu juga dia..to zahar thanks for everything..i'm appreciate every moment we share together decade ago...

p/s: Rantai ni akan aku hntr kedai emas utk pateri..heheh bkn pa utk kegunaan aku gak...tapi ...

2 comments:

MaRyD said...

ermm whatever it is,u have to accept the fate k dear...

pejeansu said...

Nanti nak korek citer ni kat ofis

Google