THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

11 July 2008

Reason

hari ni aku masuk keje lewat dlm kul 10.30 pagi..aku gi interview kt METACORP yg smlm aku bgtau tu..ermm actually co ni ok gk..involve on Property Holdings..tp aku not interesting sgt..bila aku compare ngan TM..benefit nya agak berbeza...gaji expected pn dia bg aku beza skit je apa aku dpt ngan TM..mmg la dekat ngan umah aku...(leh jimat minyak)..tp hati aku rasa aku masih nk join TM lagi..mesti org tanya aku npa nk cr tmpt lain dh tentu2 nk stay ngan TM...reasonnya aku sebenarnya aku nk tukar dept..tp xleh sbb aku kena follow GM melainkan klu GM dept aku tukar org lain br leh aku minta transfer...huhuhuhuh..aku x tahan la duk kat Audit ni..job as secretary mmg la xder kaitan mcm auditor kena wat assignment..tp aku stress ngan GM aku...seyes..bkn aku nk kutuk dia cuma aku rasa dia agak sinis...telinga aku dh kebal ngan smash hit pumpkin dia ...hati aku pn dh jd kering mcm dia..dia bkn la garang tp aku ngan dia xder komunikasi yang baik..(fyi..bos aku pompuan)..aku xleh nk tafsir camner dia..sometimes mood ok..sometimes mood x ok..muka muncung je..aku nk wat keje pn serba salah..tp aku selamba je tegur mcm biasa ..yerla Bos is Always Right...

No comments:

Google