THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

28 April 2015

Percubaan Ber NUTOX kan Muka

As Salam..

Jujur aku lama tak ada skincare lengkap....selama ni habiskan apa ada kat bilik air...ZA cleanser..itu pun bila nak habis nya....hadeh...pastu sawan bila kulit kering..naik jerawat..padan la muka sapa suh tak menjaga sangat muka ..padan la muka aku...aku memang tak setia produk ...main rasa rasa je nak pakai....suka hati aje ko...tetiba rasa mood nak menjaga muka balik la...dah perasan kulit jadi kusam...muka nampak macam alahai teruknya ketuaan ku terserlah.. 

Alkisah kebetulan tengah cari apa nak skincare muka...tak nak mahal mahal ..dasar kedekut sebab tau memang jenis pakai tak konsisten...member aku Yumie share ada jualan murah brand NUTOX...waahh brand Fazura heheh....harga dia tanjat akak...eh biar betul...within bajet ketat ni...murah murah aje...suh yumie check expired ke hapa...yumie kata expired lambat lagi...segera call yumie...yumie nak ni nak tu...ngan gigih nya mak buyung tu beli kan aku heheh...macih yumie...muahh 

 Apa yang aku dapat wholesale nutox...within bajet RM50..dapat cleanser, toner, serum, night cream, mini pack trial...wowwwwwwwwww terus bersemangat nak menjaga muka...apa yang aku suka nutox ni..pencuci dia jenis gel....toner dia just sembur je muka...so tak yah susah nak cari kapas ke hapa....sukaaaaaaa...so aku terajin pakai...

So far dah masuk sebulan setengah...hasil nya agak memberangsangkan maybe serasi....ramai gak tegur muka memang ada perubahan...so aku dah konfiden keluar rumah malas tanpa mekap....so skincare untuk tahun 2015 ini adalah nutox...mari kita tengok berapa lama la ko setia...harapnyaaaa setia hujung nyawa la....gituuuu...sekian review skin care NUTOX murah dari saya...




Yumie share jualan murah NUTOX...nak serbu jauh kirim aje la...dah lama dah jangan korang gi sekarang lak

Kat sini hah Tohtonku kat subang...company NUTOX

OMG..grabbbbbb RM8 aje...

Beli ni gak....yang ni toner cum cleanser untuk makeup remover...grab

Hasil kiriman ....set Nutox kita....excitedddddd..all is RM50....whewittttttttttttt

No Filter...beza muka mekap dan tak mekap....dengan berani nya ku tunjuk....yang pasti dua dua wajah tanpa bedak....just BB cream from Nutox.....masalah eyebag masih belum berjaya dibendung
















3 comments:

Isfahanim said...

untuk tahun 2016 bila? roger.. nak kirim

Unknown said...

Masih ada ke

Siboni said...

Untuk kulit sensitif boleh ke guna nutox??

Google