THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

28 January 2009

CNY Holiday

Gong Xi Fa Chai!!Kepada org cina, selamat tahun baru cina yer.. kepada org melayu & india & semua kaumlah selamat bercuti panjang.. mesti you all nie planning nak g holiday kan.. klau org melayu nie amik kesempatan utk balik kg aje lah kan..aku lak...x plan apa2 pn utk cny ni...blk kg pun...family aku plan nk blk on wilayah day...

Xder apa yg menarik nk kongsi time aku cuti2..selain dr bawa family jalan2....yg gambar sakan byk adik2 aku...aku n family shopping2 kt IKEA then after that gi jln2 kt lake side Shah Alam...
Syoknya dira mkn ice-cream


chill out with mum, dira IKEA


sama kan muka kitaorg...junior & senior !!


fitting room pn posing ke..aiyooo


(aku mmg xder mood nk bergambar...bdk2 ni yg sakan...sbb tu pic aku kurang..xpela bg peluang budak2...ahaha)

No comments:

Google