THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

19 November 2015

MIDA Movie Magic Night 2015


Sabtu lepas aku join menyebok gi annual dinner MIDA…eh tetiap tahun ko gi MIDA kan…nak jadi staff MIDA ke hapa…#opisorangkauyangpanas…MIDA ni opis bff aku Zura…sama macam tahun lepas…menyebuk gak …tahun ni pun terselit gak…heheh…saja memeriahkan suasana…nak makan sedap, sambil melaram…heheh…aku suka dinner bertema ni…tahun lepas color block..tahun ni wow movie magic….kena cari costume ni…ye aku memang over…abaikan over aku tu..aku over ko yang panas kenapa….huhuhu…

Tahun ni dinner MIDA buat tempat best..The Majesttic Hotel KL…peh peh…sini makanan dia best….very the class kan tempat nya pun…hhuhu…tak mampu tolak..bagi available gak tarikh 14 December 2015…2 bulan sebelum dah book time bang megat ..jaga anak ye bang…hehehe…bang megat sporting dia ok je…dah dia sangat tau peel bini dia tu kalau bab dinner melaram memang suka…macih bang tolong jaga Fayel…

Macam biasa bila ada dinner bertema ni…harus la memikir baju apa nak pakai ikut tema…2 bulan ko memikir nak jadi apa…hehehe…memula plan asal nak jadi princess Fiona dress hijau aje…mementag Fiona tu gemuk kan…pastu tukar plan ..ramai suka aku jadi malaficient mak tiri sleeping beauty…erkkkk..nampak nau aku ni macam mak sihir…pastu fikir balik..hmmm nak overshadow lebih ko kat ofis orang bukan nnya ko leh menang best dress pun…ingat ko bukan staff ye…haha..ah aku peduli apa…aku suka je ikut tema ni…

Last minit plan aku google jumpa la Princess Leia Star Wars..mak ai tahun bila ni…aku pun tak pernah tau…tapi dress dia simple all white…ala ala princess la jugak kan…aku tanya my fav tailor aku wawa leh tak buat sama…dia kata boleh sangat kakk….hah terus la aku suh dia buat…kekekeke…kain semua serah kat wawa…tak kisah la camana rupa pun..dah cakap wawa asal putih udah….bila siap tu aku terkejut sebijik sama habis wawa buat…terror la wawa…mekasih wawa..merasa akak jadi princess leia star wars..

Ok pendekkan cerita la...mekap hari tu bidan terjun oleh kawan baik geng G19 aku..Syira tolong mekap kan...ala ala princess leia...member siap study youtube hahaha..sehari sebelum pun study cna nak pakai tudung princess leia...hahaha...punya nervous dia...aku trust Syira leh buat punya...dia pramugari...bab groming mekap ni ..senang hati aku ada kawan kawan pandai mekap ni...melainkan diorang bzz kena cari tukang mekap lain...mekap sekarang mahal..huhuhu nak jimat panggil member member je tolong...Zura pun member dia mekap kan...so kali ni dinner kitaorang siap asing asing...tak mcm tahun lepas tukang mekap yang sama....

Ok dah sampai The Majestic Hotel KL...pestime nok mak datang sini...tercengang cengang kahkah...restoran yang dikatakan food dia sedap...so dapat la merasa nak makan sini ..yeayyyyyyyyyy itu yang penting sebenarnya....bab makan penting...hidangan makan chinese set...yummy...ku bagi 5 bintang..semua sedap...artis untuk malam itu Stacy dan Hazama...Hazama la paling layan...lagu sedappppp...Stacy biasa aje.......ok dah itu je cerita menyibuk dinner opis orang...hehehehe...tahun depan macam biasa...sibuk jugak...kan zura...aku jadi spouse ko...



Inspirasi..aku nak jadi Princess ..so aku pilih Princess Leia Star Wars zaman dulu kala....hasil google

Trademark Princess Leia rambur gulung tepi....
Memula jadi la bulatan tepi pastu kat parking dah terjurai
Tq syira..bidan terjun penyelamat jadi tukang mekap..
#ootd mengikut tema konon nya...wannabe Princess Leia Star Wars

Macam biasa posing dulu..Yang tengah tu kawan zura..Zura baju pesen apa...hahaha dia ikut Princess Aladdin nya color ....main color je
taraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...di kejauhan macam erkk hantu je kan
Karakter Transformer khas untuk Fayel ...terus teruja..wow mama jumpa transformer ..mihmih
Dah masuk dalam nak cop tempat
Mekap Klasik gitu....by kawan ku SYira

My bff Zura...pekerja MIDA adalah dia bukan aku hahaha
Gambar reramai
Ahmas Maslan ...huhu...timb menteri MITI...krik krik
Ni paling best..chinese set..menu menu


Hah siap tulis lagi makanan dan menu...semua sedapppppppppp



Erk ni dah pahal...kah kah gulung sudah tercabu.t asik tercucuk kepala je aku bukak ,,tergelak alya tengok peel aku
Lagi sopan begini..tak begitu??
Mekap masih bertahan...ada orang cakap mekap ala cleopatra
Zura dan spouse nya...ehehehe...aku selalu kena jadi spouse dia....
Show retis Hazama...best la jugak lagu dia pilih sedap...semua ikut nyanyi
Show Stacy...biasa je...macam ko tgk tv

Ok last pic wajib dalam tandas The Majestic Hotel KL...






















3 comments:

Anis Azalea said...

Ko comel la pakai camni. Ko lebih menonjol dari yang lain.

Nurmala Mazlan said...

Nok....
Nak tempah baju nanti tolong ajak aku ye!!!~

Ainul Mustafa said...

comel :)

Google