THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

26 September 2008

Ramadhan Datang Lagi......

Apa yg seronok bulan Ramadhan nni bg aku...time utk aku spend time more ngan family...yg plg best dpt duk semeja satu keluarga makan sama2...ermm tapi time ni aku x sempat menjemput DIA utk datang ke umah aku...xpela..nk buat camner kan..cuma tahun ni yg best adik aku ekin dh officially bawa bf nya n sesi kenal2 ngan family aku...itu maknanya dh nk dekat tu...ala x kisah la klu adik aku yg khwn dulu..untung gak aku dpt barangan free...eheheh...Ramadhan juga bulan utk aku muhasabah diri ..melebihkan amal ibadat...selain itu time ni la aku dpt invitation sana sini..ngan gathering, reunion dr kawan2 ex opis, ex college, ex school..n of course GXIX...ermm thn ni xder kesempatan untuk berbuka ngan DIA..am i sad??? owh no...i dont have time to thinking about myself n HIM...biar la DIA...semoga DIA satisfied apa yg DIA rasa puas hati sgt....

So far thn ni ngan ex stsb kitaorg buat perjumpaan lain dr yg lain...kitaorg buat sahur @ supper at PJ HILTON..best gak..n the price agak jimat ..(RM35)..reasonable price..mkn la sepuasnya dr kul 12 pg till 5 pg...mcm ada...then pastu rezeki lg mr richard (ex bos stsb)..belanja aku, ann, reen n anis kt BORA OMBAK...hehehe ok la..yg pntg free..ngan GXIXG lak thn ni aku hanya sempat buka kt SURIA STATION at selayang..mayb thn ni ramai yg ada komitmen jd ramai yg not available...but last year b4 ni kitoarg wat pot luck tp thn ni ramai la plak preggy mums..sian lak nk susah kan diorg...cuma yg agak terkilan skit plan utk kwn2 ex college DSS aku x jadi..frust gak..lama tau x jumpa diorg...almost 7 yrs after hbs study...masing2 x jadi sbb sibuk ngan komitmen with family n keje...tp we all still plan nk jumpa gk after ray..Insya Allah...miss them a lot la...lama x jumpa diorg...my classmates pn x buat apa2 thn ni..coz ramai yg getting married n mummy to be..hehee..aku je la available..maklum la single mingle..heheh..

No comments:

Google