THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

21 May 2015

Makan Makan Hari Istimewa untuk Mak & Abah

As Salam...kebetulan aku beli lagi voucher Groupon dari Restoran Halia, Sime Darby Convention Centre...kali ni memang nak bawa family pulak makan buffet special untuk Mak dan Abah...repeat makan sini semula..sebab suka kan suasana rileks tenang privacy santai...tak havoc sesuai la kan nak bawa orang tua dalam keadaan damai gini....pernah aku story sini orang tak ramai....so takde unsur malu dan perebutan makanan...huhu makan la dengan heaven...hari kejadian masa bang megat balik kampung ..so tak de rezeki join sekali....burn satu voucher...ok takpe agenda tetap diteruskan tanpa complete all family..

Plan satu family pegi termasuk semua..kecuali abang aku..dia memang tak akan join sebarang aktivit family..dia banyak hal dia sendiri...jadi bawa la anak anak dia sekali...anak anak dia pun mak aku yang jaga sekarang...since mak diorang pun dah lari entah mana....meamng diorang di bawah jagaan parent aku...malas aku nak buka citer buruk orang ni...lantak la dah besar ada perasaan boleh pikir harta amanah Allah bagi...makan makan ni pun nak sambut Hari Ibu dan Hari Bapa in advance katanya....awal ko sambut...payah nak rancang adik beradik...semua ada plan so awal la kita nyambut nya makan makan....

Aku bawa makan makan hi-tea..masa aku gi luncheon..expectation makanan akan sama macam makan harit u..hmm tapi tak sama...menu sudah tukar.....memang lain sikit...tapi masa panjang la...start kul 12pm sampai 4 petang..so ada masa nak merasa semua makanan....untuk hi tea...makanan lebih kurang lunch still ada nasi ..cuma western dia agak kurang...alaaaaaaa dah la aku paling suka western...western hari tu cuma ada pizza, sosej, mushroom sup....lain lain takde  like carbonara, bolognese, olio macam gi hari tu...frust disitu..but overall semua nya still okeh makan puas dan kenyang....lepas ni nak cari lagi buffet murah sekitar KL nak bawa parents makan...suka nengok abah mak aku duk puji..best la tempat ni...touching jap...apapun Selamat Hari Ibu dan Hari Bapa. buat mak & abah...i love u so much till jannah...amin

otw beramai nak gi sime darby

Awal awal dah reserved 10 orang

Anak perempuan En Hamid & Pn Hafifah 

Family makan sesama...

 berdua saja kami hari tu


Anak anak buah dah besar dah


Family Ekin, Zayyad , Zufar


Irdina Auni kazen Fayel paling tak ngam ...


Mak & Abah kekenyangan ke...heheh baru makan sepinngan


paling senang bawa bufft ..pemakan...semua pun dia makan Zayyad



Fayel rugi bawa buffet...asyik aiskrim je

 budak ni tak habis habis dengan aiskrim dia

 dimsum....sumpah kenyang

menu ni saja mampu ditelan akak...adeiiiii

 Kita berdua aje anak bujang...


Dengan cucu cucu yang paling banyak ragam hewwww pening atok & tok mak

my kesayangan nyawa..mak & abah...heart

 All my beloved family














2 comments:

Rosmawani♥ said...

Skali skala gini best rasa... hihi

juicy X said...

huishhhh terlioq aihh tgk

btw salam perkenalan :)

Google