THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

08 October 2008

Aidilfitri 1429 (2008)



Salam Aidilfitri...Maaf Zahir n Batin...akhirnya hari yang dinantikan oleh semua umat islam tiba..1 Syawal menjelma..wah seronok sekali..cuma tahun ni agak kurang ceria bg keluarga aku..malam sebelum syawal kami mengalami trauma keluarga...xperlu diceritakan..tp amat memedihkan...walaubagaimana pun..persiapan untuk hari raya perlu di selesaikan..aku n family blk kg on one day b4 raya...mlm br smpi umah atok mak aku..nothing yg nk di tolong...everything is done...ketupat thn ni atok mak x buat...dia buat ketupat segera..daging lak mmg dh siap buat rendang...aku pn penat cuma menanti hari esok nya untuk bangun awl2 n solat sunat hari raya...keesokannya..hari raya tiba ..bermaafan2 sesama keluarga..ziarah kubur arwah atok2 n nenek...touch up makeup apa yg ptt (heheheh)...sibuk gk la di pagi raya...gini la nasib anak dara ..hehehe penat wooo kena lyn tetamu buat air...jamu makanan...basuh pinggan n cawan....penat giler...adoi cepat la aku khwn...x la kena dera cam gini...yang mak dara2 semua rileks2 je...iskk tensen....xpela x baik marah2 on hari raya...heheheheh..thn ni x ramai la plak tetamu dtg ziarah umah atok...kurang la...mayb ramai jimat duit minyak keta kot..heehehtp apapun kemeriahan raya di kg mmg terasa meriah dengan adik2 sepupu aku yg riuh rendah umah...pastu ngan sepupu2 aku yg dh beraya with wifey...seronok kan ..

No comments:

Google