THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

19 June 2014

Ubat Lutut Al-Taqwa & VCO Orifera

Hari ni nak share 2 benda je...jangan marah lagi..blog aku ni asik menjual barang aje...huhuhu...2 barang ni sebab atas permintaan...ok pendek citer 2 barang ini dan kesan testimoni nya pada aku...hhuhu aku suka share benda yang aku dah cuba dan kesannya untuk pengguna..sharing is caring ...tak de la semata nak jual untung...pada asal nya produk ni aku guna sendiri..dan disebabkan ramai email tanya....maka aku pun sukarela tolong jual kan...nampak tak ayat tolong...bermakna...aku berniat membantu ..okay.. 



  1. Sabun VCO dan Pil Minyak VCO
Sekarang kan musim panas ...malam tido berpeluh..bahang nya...rumah aku takde aircond..jadi kipas memang pasang merata la..ku angkut kipas bilik...kami tido ruang tamu anak beranak...dan kulit aku ni jenis sensitif ..ada mild ekzema..kesan nya..bawah breast (tetek).. habis naik ruam..ruam yang lebar merah merah tu...adeh la...pedih...dah tempat tu kan tertutup...jadi lembap disitu..camana nak bagi angin masuk kan...gi klinik biasa ar bg krim dan pil..tak makan pun...tetiba terpikir...aku kan ada VCO..pil vco tu aku pecahkan amik minyak sapu kat tempat ruam...hamik ko 2 biji aku pecah kan...sapu...oh sebelum sapu masa mandi tu aku pakai sabun VCO...sabun VCO ni terbaik la...hasil pakai 2 hari ..baru je..kesan ruam dah kering..merah dah beransur ansur hilang..so aku rekomen pada yang kulit sensitif...sesuai untuk bayi dan kanak kanak sebab ini organik minyak kelapa dara

harga :
Pil VCO - RM45
Sabun VCO- RM6
(tak termasuk postage)





2. Ubat Sakit Lutut Al - Taqwa

Sedia maklum pernah cerita dalam blog sebelum ni..aku pernah sakit lutut yang teruk sampai tak boleh jalan..kena rawatan fisoterapi..sehingga la mencuba makan produk makanan sunnah ni dari Saudi Arabia..serasi dengan aku..ALhamdulillah dengan izin Allah taala...sakit lutut dah tak ada...dan ramai jugak yang email..wasap nak dpatkan produk ni...aku minta tolong kawan aku cari kan pil ni...aku dah pernah citer isi yang terkandung dalam pil ni..so takde ragu ragu ye...halal bukan dari sumber racun ke...hanya makanan sunnah..terdiri dari habatussauda..boleh refer entry aku sakit lutut..http://nurmimy.blogspot.com/2014/06/ubat-sakit-lutut-dari-makanan-sunnah.html...sekarang dah tak sakit lutut...jauh tau akak berjalan....lunch je merayap gi naik LRT gi Kl sentral la..Masjid Jamek la...huhu...ok ada 10 stok ...sapa cepat dia dapat ye..limited stok..memang susah nak dapat...

Harga : RM20 termasuk pos....harga takde pos RM16



Nak order sila 

Whatsapp/SMS :0122056935
Email : nor.zmy@gmail.com






1 comment:

MOMMYLIN said...

kakmi.. lin macam minat dengan ubat sunnah tu la. nnt cukup bulan lin nak order la ye... lin pun da sakit2 lutut... T___T

Google