THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

22 July 2014

Selesai Urusan Pos... next Order 5 August....we are CLOSED for RAYA

Salam semua.....aku nak war warkan ...aku dah mula tutup kedai ....bagi chance rehat ye....Alhamdulillah semua barang customer sudah ku setelkan hari sabtu dan ahad lepas...walaupun pos laju bagi note hari ni 22 hb last delivery...aku tak nak amik risiko barang lambat sampai ke pelanggan...aku dah closed last week jumaat....terkejar kejar masa jugak nak pos semua barang serentak...paling hectic sekali adalah NYX...yang order nya cecah 400 pcs...fuhhhhhhhh...ini paling mendebarkan...ngeri bila fikir balik..sempat ke tak sampai ke tangan customer sebelum raya...dah nama pun lipstick harus la nak melaram cantik pagi raya....

Sebenarnya urusan delivery ke Malaysia tu luar bidang kuasa aku....hari hari aku check tracking nak pastikan sampai...rasa nak pitam pun ada...bila customer duk tanya..kak bila sampai..huwaaaaaaaa...aku yang debar sangat....ALhamdulillah customer bukan jenis fussy semua memahami...korang memang best la....sanggup bersabar tunggu....rasa nak hug sorang sorang....luv u la...

FYI, barang NYX sampai ke tangan aku pada hari jumaat malam...bayangkan la..dapat tu terus tak tido dah ..nak setel pos esok nya hari sabtu n ahad...ngan kepala tingtong...nasib dah tulis siap siap alamat customer...just masukkan ikut list....kira & check banyak kali gak takut tersalah...bukan sikit 400 pcs...then nak kena sort....dalam hati hati tu...takut sangat salah...kalau salah bagitau ye...so customer akak yang disayangi...yang order nyx tu kalau salah tolong bagitau ..akak refund...ok ...dua hari berturut aku kejar pegi pusat pos laju...fuh ramai rupanya...berjinjit 4-5 beg masing masing...aku je plastik kecik heheh...

Untuk Genie Bra dan Cami Shaper...permintaan order masih ada..tapi maaf ye dah closed...dah clear out of stock...Insha Allah lepas raya open balik...tapi 4 August baru akak kembali...cuti seminggu ...kasi puas puas nak raya....after 5 August boleh order semula kay....buat customer customer samada genie bra , cami shaper, barangan lain, nyx...saya ingin memohon maaf jika ada sebarang urusan jual beli kita berurusan tidak menyenangkan....yang baik dari Allah..yang buruk adalah diri sendiri....maaf zahir & batin ye....untuk customer yang baik baik hati jugak...ada yang bagi duit raya kat Fayel in advance....terima kasih ye..moga murah rezeki korang...ok selamat hari raya...jangan lupa closed business seminggu je...after 5 August kita berurusniaga semula ye..jumpa nanti..yang mengenali daku tu...ada open house jemput eh...heheheh



Info dari POSLAJU..hari ni last ye 22 hb..tapi aku dah tutup kedai awal


Kedai tutup ye semua...sampai 4 August...5 August baru operasi semula...kasi chance akak beraya puas puas ye..gumbira di hari raya nak makan ketupat 



NYX 400pcs ...berusaha aku overtime demi sampai ke tangan customer sebelum raya...dah dapat kan uollsss

Tulis consigment note jangan cakap la ..rasa nak patah tangan...nasib baik bang megat tolong....macihhhhhhh....

Ready pos hari sabtu...termasuk NYX , Genie Bra dan lain lain..kasi setel jugak minggu weekend



Duit raya untuk Fayel dari customer....tq korang yang bagi..tak sangka anak bujang dapat..rezeki..moga yang bagi tu dimurahkan rezeki ye..amin




















3 comments:

MOMMYLIN said...

bnyknya kak... uhuhuh mmg tak menang tangan.

diana aziz said...

Raya ni dtg rumah nana eh... mcm thn2 lps. bru fayel dpt duit raya.. hihihi.... ugut neh. :D

diana aziz said...

Raya ni dtg rumah nana eh... mcm thn2 lps. bru fayel dpt duit raya.. hihihi.... ugut neh. :D

Google