THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

21 July 2014

Review : Eyeliner Super Market Fat NYX Yang Senang Pakai

Salam hari ni kita review mekap mekap ye...kosmetik NYX dah sampai...Alhamdulillah...pengeposan pun dah di buat hari sabtu dan ahad...settle...ada extra juga untuk lipmatte NYX...nanti aku warwarkan tapi..tak sempat la dapat before raya...kecuali COD or willing dapat lepas raya ok...selain lipmatte yang top hot selling tu...aku ada selit order untuk eyeliner...special nya eyeliner yang nama nya SUPER FAT EYELINER MARKER NYX....memang best gile kot...rupa bentuk macam marker...sebijik macam marker...kalau dah macam marker tu...sangat la senang memakai eyeliner...sangat senang....jenis marker ada dua..satu skinny satu fat...aku pilih fat aku suka mata tebal tebal hitam gitu...suka sangat...ok story je tak de makna la...meh buat review bergambar...so lepas raya nanti bukak order jangan lupa order koleksi super marker eyeliner ye...pencinta eyeliner macam aku adalah sangat suka....benda paling wajib mesti ada dalam handbag....kelebihan eyeliner ni dari mata sepet jadi bundar gitu...macam aku la...mata tak cantik...tapi bila calit eyeliner...seri seri..ewah #pujidirisendirisapalaginakpuji....ok bye hahahah...



Muka ku tanpa eyeliner adalah semacam ok...bukan natural beauty aku ni...

Memperkenalkan SUPER FAT MARKER EYELINER NYX yang best....harga RM33..sephora RM39...huhuhu

Bentuknya yang macam marker....tak ada susah nak mengaris mata...senang gile...

ok mari kita mulakan...



ok sebelah pulak..sekejap je garisnya...tak mengigil tangan pun...


ok hasil dua dua belah mata bergaris eyeliner



oppss bawah mata...aku suka atas bawah hitam..so aku pakai jugak bahagian bawah



ok hasilnya....beza kan dengan wajah pertama yang asal tadi....


Ok ready ...salah satu koleksi baju raya ku dah ditayang...heheheh ada photoshoot raya untuk unit...


3 comments:

diana aziz said...

Kena la kaler baju + tudung dengan mimy.. naik seri.. :)

Chekgu Azrine said...

homei..homei..nanti nak la order..lepas raya ke sis..ala..nak pakai masa raya jugak!!

Syima Syaz said...

nak order jugak la tapi tu la bukak blog pun jarang2... byk online guna hp je

Google