THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

22 December 2010

Pengantin Nak Makan Pun Kena Beradap

Dah setel bersanding....sudah lega..berdebar pun dah reda..haruslah perut kena isi...lapar beb...kang ada yang kepengsanan lagik...hehehe...itu pun aku dh ada sikit sikit simptom pening pening nak muntah…tapi still tahan lagi maklum la ada Encik Awak kat sebelah…rasa nak pengsan..terus landing je kat dia..muahahaha…..makan pun kena beradap yer..maklum la pengantin kan..protokol kemain…makanan hidangan pengantin best best weh…macam macam ada…pehhhh merembes tekak…kalau bagi aku sekarang ni..konpom licin aku kerjakan…time jadi pengantin segala mala terhidang memang tak termakan la… alahai dua sudu je aku makan…cover beb cover baekkkkk…pulak tu ada gambo adegan suap menyuap..wajib tuuu..auwwww ..hiksss gedik je time tu..kengkonon malu la…padahal bersuapan selalu jek..opss alamak kantoi..

Cerita bab deko berhias meja beradap ni pulakk…semua nya adalah keluarga sendiri bikin..tak hias apapun…scallop untuk alas meja tu memang dah satu pakej ngan kerusi meja…warna pilihan PINK …pastu minta tolong Kak Wawa CLEO STUDIO nak sejambak bunga buat hiasan meja pengantin…itu aje…simple kannnn…..yang penting adalah susun atur yang kemas berserta hidangan yang disediakan ….hidangan makan makan pun berhempas pulas mak sedara aku masak pepagi but dah sebok ke pasar nak beli binatang tumbuhan yang boleh dibuat makanan pengantin…antara yang aku ingat..ada udang panjat, ikan siakap ..yang lain entah tak amik pot…sebab tu je yang menarik perhatian..tapi bukan aku makan..orang lain yang dapat makan…best tull…takpe aku redha ..uhuk uhukk

meja makan pengantin yang simple jugakk...hiasan sendiri

pandangan meja pengantin dari dekat...macam macam ada...best best gitu

tu dia udang panjat...tak terpanjat rasa aku nak makan time tu..tengok saja udang memanjat

berdiri semua......pengantin mau makan...huhu sesuka je mengarah

apahal tu...oh veil tersangkut...nak makan nya pasal kan

aikk nak makan pun buat muka lagik...veil sangkut lagi daaaaa

untungkan pengapit dapat makan together...mereka berdua aku iktiraf pengapit terbaekkk...sangat bagus menjalankan kerja...sesapa nak pengapit..sila amik khidmat mereka...muhaahaha..

amboi dapat makan tak toleh kiri kanan...pakcik lalu belakang pun tak pasan kan...mulut penuhhh

adegan suap menyuap pasti ada...ewahh....selalu luas bebenor kali ni sipi jek ekk..ahaha

ha kenapa mengapa...kecoh je si pengapit laki tu...pengapit ni jadi rebuatan ramai untuk bergambar kalah Encik Awak si pengantin..hehe..

dapat makan senyum lebar...kemain kannnn

dan senyum lagi ...candid kamera sana sini...

kawan kawan ex opis lama - Stagno Tech team datang...hepi hepi sesangat..ibarat reunion pulak...

dan kawan G19 ku jugakk....why G19...geng kami ada 19 orang...huhuh















Important :Declaration of images are the intellectual or personal property,image usage is strictly prohibited without the written consent of the blog owner,Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image.MIMY HAMID

3 comments:

Pepel BoNda AmaNi said...

wow udang panjat memanjat..i liikkeeeeeeeeeeeee

Kaseh said...

biasa mmg time makan beradap malu2..tak puas mkn kan..hehe..abeh je event lapoo..anyway ko mmg lawa la beb..suka aku tgk.berseri2..

cik xxx said...

mimy,
ni pendapat aku la. ko kena senyum nampak gigi la baru cun... other than that aku nampak ko paksa bibir tu senyum.


:D macam ni, bukan mcm nie :)

Google