THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

24 December 2010

Hadiah...Oh Hadiah Yang Di Terima

Terima kasih korang korang yang bagi hadiah....gracias gracias...Alhamdulillah rezeki menjadi pengantin baru...banyak gak hadiah yang aku dapat...barang elektrik...rak perabot....pinggan mangkuk cawan cawan...tupperware..bantal...bedsheet comforter....macam macam lagi la....skin care product / perfume pun ada tau...kain ela jugakkkkkkkk...special hadiah adalah peti ais dan meja makan...sapa bagi ??..tunggu entry khas key...semuanya sangat berguna okey....suka sangat ngan hadiah yang diberi...rasa puas hati sangat....dari sebesar besar sekecik kecik hadiah aku terima dengan hati yang ikhlas...tak lupa pember pemberi berupa wang cash...heheh mekasih jugak...wang penting gak..maklum la baru kahwin kan....nak tunjuk satu satu hadiah tak baiklah pulak..menunjuk pulak...tengok gambar je la yerrrrrr


hadiah hadiah yang diterima disusun kat luar dewan...

hadiah yang dah diangkut ke rumah...

acara membuka hadiah....buka jgn tak buka...

hadiah pertama yang dibuka ialah dari BFF ku...jeng jeng apa dia cuba teka


dapat rantai pearl dari sabah...hadiah kiriman mak teh yang tak dapat datang majlis kawen..tq mak teh


Encik Awak buka teliti....aku tak kose nak buka cam dia....zassssss saja


disaksikan oleh sepupu sepupu kecik...menjoin sekaki excited nak tengok hadiah apa dapat..tp tak dapek sorang satu la dekk








Important :Declaration of images are the intellectual or personal property,image usage is strictly prohibited without the written consent of the blog owner,Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image.MIMY HAMID

8 comments:

Kaseh said...

hadiah dari aku pun ada tau noks.. nati kita dating aku bg eh..sib baik hadiah aku takde dalam list hadiah yg ko dah dapat tuh..hehe

shuhadah Zainol said...

wow...peti ais & meja makan... besauuu tu... sape yg kasi tu..bestnye kak mimy.. jimat dah 2 benda x yah beli..hihihi...

cik xxx said...

bila nak jumpa nie..
aku menunggu dari sari ke sehari beg mengkuang tu :)

InaAchik said...

NOK,kalo yang mana dapat dua tu, kalo rasa nak bagi kat aku, aku on jerk nok! hahhaha

Liyana said...

saya nampak hadiah saya yang terselit celah-celah di pic no 2..hehehehe~ ;)

Unknown said...

Paling suka part bukak hadiah ni excited hehe

Anis Azalea said...

heheh...yang penting kau suka..dan yang penting praktikal!

Mr & Mrs Sallehudin said...

syok yer dpt byk hadiah... :)

Google