THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

11 March 2010

Lasagna Panas Sebesar A3

Citer hari sabtu bawa citer ke hari khamis...lambat daa.....basi tull..tak pe ar tapi tak sehangat lasagna panas yang aku order jauh nun di sana di USJ, Subang ..... jauh aku datang semata nak order lasagna dari PUAN NADIA LORETTA...pehh nama very the uolsss.....muslim yer bukan Europe mariii....suri rumah yang pandai buat bisnes.....berbaloi ok harganya RM50......nak buat memang tak la kannn...daaaaa pemalas lipas......

Pehhhhhh menahan nafsu aku menunggu masa siap jam 5 ptg...aduyai sanggup aku tak makan dari pagi sebab nak makan lasagna sebesar A3...leh caya ke korang...hahaha...asyik duk ingat lasagna panas ni je dari pagi...sampai hati pun hot ok on that day sebab ada kisah panas berlaku di waktu tengahari yang panas...segalanya panas...memang hot story from the oven la.....

Dah malas nak amik tau kisah panas...sekarang nak citer pasal lasagna panas lagi berkrim......woww...kasi meleleh..ngan cheese nya yang banyak melimpah ruah sumpah memang hilang mood diet...hahaha....nak order sila email aku yer ...anytime aje...sori tak leh nak letak no tepon ..kang ada yang nak berkenalan mampus aku lak nama kena jaja...mau aku kena parang ngan laki dia...hehehe


**ada apa dalam kotak.....uhuhuh....macam kotak kek besday uolls ..besau gilerrrr.....berat mampat lak tu....harga RM50 ok...makan sampai muntah


**taraaaa...dibalut ngan aluminium foil...di jamin panas sampai kemuncak...hehe...ahhhhh tengok aje mana boleh..kasi buka leeeee


** waa waaa waaa....terujaaaaaaaaaa...nak makan ni...cheese yang melimpah ruah menyebabkan aku dah hilang arah tujuan...konpom muntah lasagna...




**ini beef lasagna yer...sila la kecur air liur melihatnya...ada aku kesah?? nak gi order yerr


**kita potong dulu....bahagian pertama untuk aku makan....sabar ni baru pertama tunggu bahagian ke 2 lak..



** tengok aku makan ngan teruja tak....panas woooo..penuh sepinggan...yummmy


** disertai oleh pasukan kuat makan 2 orang ni...ekin *& dira sangat kuat makan dari aku tapiiiiiiiiiiii badan kurus giler tak cukup makan apa kes...diorang mkn lasagna je dah sorang 2 keping besar....tak de halll



** eh macam kenal...sapa lagi encik awak interprame....hehe..mestilah pak drebar okeh...jangan banyak cakap....aku tukang memerintah je nak kesana sini...tapi yang penat mencari arah tuju adalah dia....maka upahnya haruslah menikmati lasagna jugakkkkkkk....sila sila


** makan berdua la konon share ...cehhhhhh...tak kose....yang benor aku yang kekbulur sorang...encik awak maintain jekkkkkk....errrr lasagna tu sumpah kenyang tahap gilos....aku poyo nak makan satu A3..nan adoo..jangan tamak okehhhhhhhh









20 comments:

Farah_W said...

perghhh..meleleh air liur tgk itew lasagna....

Unknown said...

Mimy,gaya makan tu yg mahal tu,cam iklan tv

zuzie's life story said...

lapo plak tengok lasagna nih..baek punya pro..hehe

InaAchik said...

nok... percaya x aku x pernah mkn lasagna neh. aku takut tgk cheese topping nya itu...

Mag said...

kecur air liur~!
nak pegi buat seKERANG JUGAK!
HAHAHA

Mag said...

kecur air liur~!
nak pegi buat seKERANG JUGAK!
HAHAHA

Ika Razak said...

akak betul ke kalo nak order email akak? ika nak order la.. boleh tak?

its me said...

sedap nye nok,.aku telan air liur berbaldi da ni gk dira makan tu

mrs.ecam said...

fuhh nsb bek ai x mkn daging so x kesah...lalalalalalalala

noradzlina.kamdani said...

wah..sgt beso

daela said...

mak aii(ikut cam johan raja lawak sebut)sodapnya..meleleh ayaq lioq aku ni nok..

dina said...

sedapnya lasagna tu nok.... terkecur2 air liur teman... huhuhuuu

Filla said...

perghhh mcm sedap..nanti aku nak, aku carik ko yek??? heheh

Unknown said...

mmg berbaloi2 nampak pun sodap ni hehe

Unknown said...

suke tgk gmbr kak mimy dgn en tunangan...sweet...

p/s: en tunangan kak mimy...mata dia tu memukau..hehe.

kella said...

mimi!!!!!! ko tak baik tau!!! adusss.... mana nak cari lasagna nih! udah kempunan la plak! kat Pizza tak best! weh.... mana mau cari nih??

the last sinokadazan warrioress said...

Salam. OMG.. nama ku diseru! hhikkk... thanks sis! Glad u like my lasagna... and thanks for promoting! Sungguh terhutang budi.. btw, of coz i m not european , jauh panggang dari api..hiikk.. just a Sabahan :-) Anyway.. thanks again!

Nadia Loretta David Abdullah

Ara Yunan said...

Hi, camna kalau nak order ya, thanks

Momma M said...

boleh email saya di emmaq81@yahoo.com...saya nak order

mysound entertainment said...

(Ninie's Lasagna).PERTAMA DARI KAMI DELEVERY LASAGNA KE RUMAH ANDA
Zaini 59 - Thu 20/Sep/12, 12:41pm
salam semua warga MAJALAH..KAMI INGIN MEMPROMOSIKAN MAKANAN KAMI UNTUK SEKITAR K.L;

KAMI SEDIA MENGHANTAR/DELEVERY KE RUMAH ANDA APABILA ANDA MEMESAN MAKANAN WESTERN SAHAJA IAITU LASAGNA AYAM/DAGING..

*UNTUK MEMPROMOSIKAN MAKANAN KAMI MEMBUAT HARGA PROMOSI SESUAI DENGAN HARGA..SPT DIBAWAH:

1)SEBEKAS LASAGNA DAGING/AYAM BERSERTA EXTRAA CHEESE MOZARELLA DAN PENGHANTARAN UNTUK 2 ORANG MAKAN HANYA RM 14..

*info*bulan puasa saya berniaga di tapak bazar pandan indah..alhamdulillah 1st year mendapat galakan dan coment yg positif dari custermor dan sekarang saya mula membuat DELEVERY/PENGHANTARAN SEKITAR KL..

CAWANGAN PERTAMA SAYA DI WANGSAMAJU SEKSYEN 2 BERHAMPIRAN BURGER BAKAR..
HUBUNGI PN NORAINI:0166994581

Google