THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

15 March 2010

Budak Hingus Sekolah Rendah


Biasa ar mana lagi nak dapat gambo hingus bebudak sekolah ni kalau tak di Facebook...memang berguna la...at least terimbau kenangan yang tak leh di jual beli...memori tu beb...bila lagi nak tengok wajah kurus suci murni....aku tengok pun aku tak caya aku akan membesar ngan jayanya seperti sekarang ni...alahai dulu kecik giler aku.....comel lak rasa...wakaka...biar lah ada aku kesah....hihi


Dulu tak kuat makan sekarang pantang makanan ada depan mata....dulu nak beli makanan kat kantin pun teragak-agak...tak pandai mengira duit....tapi masih ingat time aku dulu air seposen je...klau kuih 20 sen je.....abah aku bagi 50 sen je pastu dah pegi main jauh-jauh...sekarang tidak lagi..budak-budak demand ko...anak buah aku darjah 2 bawa RM2...pehh...taraf aku sek menengah tu...


Aku di tag oleh kawan sekolah rendah yang aku sendiri pun tak baper nak ingat...heheh thanks Iskandariah.....aku tau dia satu sekolah menengah tapi kelas lain la... tapi tak pasan lak rupanya dia sekelas ngan aku rupanya zaman sekolah rendah...aku sendiri tak de simpanan gambar-gambar ni...mana la aku campak ....darjah 1 lak takde kan..kalau ada lagi best...


Hanya ada gambar aku darjah pastu darjah 4- 6 tukar sekolah 2K (1988) & 3K (1989), SRK Taman Sri Gombak....pastu darjah 4-6 tukar SRK Taman Selaseh.....agak2 korang buleh teka mana aku ?? yang pasti aku tak segemuk sekarang yer .....ha teka jangan tak teka...ntah ada antara korang yang sekelas ngan aku kot??




Kelas 2K (1988)...tak silap aku nama cikgu kelas ni Pn Khatijah...aku bagi hint2 untuk cari aku....berbaju kurung menghimpit budak sebelah...








Kelas 3K (1989)....cikgu ramai no...aku cuma ingat Ustazah Norhana baju biru tudung putih tu je sebelah ketua kelas...yang lain puas aku ingat tak dapek....hint2 untuk gambo ni...aku pakai pinafore rambut ala2 fringe helmet......






6 comments:

Unknown said...

meneka....tp takut tersalah teka kak mimy..aduhai

Naomiehasmi said...

dua2 gmbr akak dpt cari mimi...yg pesti, mimi lagi cun sekarang...^_^

Nanie-Izailani said...

gmbar first tau..dia sorang je yg dok ngimpit bdk sebelah...
gmbar second tak jumpa lgsung...

fatenton said...

sis..
buatlah arrow.. tunjuk mana satu sis mimi.. org nak tgk :)

Unknown said...

jenuh aku cari yg mana satu yek...buat contest pun bagus ni hehe

Nadine said...

I ingat cikgu baju merah..Puan Rafeah. Sbb dia pernah ajar I masa darjah 3 jugak :)

Google