THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

20 March 2009

Terjah..Jom Tag

Ms Ladybird aka Tintadarihati tag aku..jd sesi menjawb soalan...

1) Terangkan personaliti diri anda.
i) Peramah/Easygoing/Outspoken/Friendly/Giler..fyi aku mmg suka berkawan..
ii) Selamba..i dont care what people say about me..
iii)Sawan Kamera...hmm tgk koleksi album aku cukup le..
iv) Funny..yer ker?? tp kdg aku serius org gelak..camner??

2) Apa perkembangan terbaru anda?
i)Semakin mengembang sejak kasut hilang di gym...ehheeh..(alasan)
ii) Menunggu GM baru masuk..katanya 1 april..
iii) Menghitung hari menjadi pelajar semula...stress akan bermula
iv)Stanby nk shopping next week...yahoo pay day

3) Keseronokkan menjadi perempuan?
i)Pilihan Baju.. gi la mall..berlambak baju2 leh pilih..itu blum kt pasar2 malam
ii)Tittle Ibu...org laki leh pregnant ke?? untung tau..jd hargai la wanita
iii)Semestinya Cantik..semua aspek..stp pompuan ada kecantikan tersendiri
iv) Merajuk & Sensitif..of course..klu x jgn jd pompuan..

4) Andai anda seorang lelaki?
i)Caring..aku syg la awek aku..
ii)Responsibility..semestinya..
iii)Terima Seadanya...penting
iv)Lawak...gelak je selalu..br best..
Apapun..semua tu ciri2 aku pada lelaki..jd sonang aje...jd den terbalikkan...(2+1)

5) Rahsia anda yang orang lain tak tahu?
Rahsia mana leh citer...rahsia la..

6) Anda 10 thn akan datang?
i) jadi isteri org
ii) jadi mak org
iii) jadi bos org
Insya Allah..semua nya ditentukan oleh Allah swt..jom doa sekali utk aku..huhuuh

7) Berlakon atau menyanyi, mana 1 pilihan anda?
Xnak pilih...sbb aku suka nyanyi..klu tak xkan mic karaoke aku conquer..umh org khwn pn muka tebal nyanyi..walaupun !!..ah peduli..klu sore sedap lama mak ni buat album..mak ni ada bakat berlakon..pernah gk jln2 kt mall org offer..nk berlakon part time..aku xblh..x diizinkan..abah aku ckp klu aku berlakon aku over..leh gitu..

8) 5 barang yang mesti ada dalam handbag anda?
i) Handphone..important.!! like nyawa tu
ii)Makeup kit..compact/lipgloss/eyeliner/eyebrow..senang nk touch up
iii)Perfume..standby..biar badan akakk ni wangi jekkkkkkk
iii)Camera...so nk citer apa lg..mmg aku sawan gambar..hehe
iv) Purse..mestila ada duit la dlm tu...

9) Pernahkah anda bertepuk sebelah tangan?
Hmm..biasala tu..ala ko xnk aku ..ada lg org nk aku...(t-ve nmpk !!)x kuasa nk pkr...xleh tepuk sebelah tgn aku tepuk dahi..alamak terlebih sudah...hohoho...

10) Adakah anda merasakan anda adalah kekasih yang sejati?Klu dia serius mestila aku menjadi sejati sehingga sejat...yg pntg aku masih setia..huuh

11) Jika orang yang anda benci meminta tolong dari anda, apakah anda akan menolongnya?
Tolong la gak..aku kan pemurah tp..mudahan yg benci tukar sayang...ceh wahhhhhhh

12) Adakah anda puas menjadi diri sendiri?
Sangat berpuas hati...i am what i am to be...dont care what people say...this is me..

13) Pernahkah anda berangan untuk menjadi orang lain? Kenapa?
dulu kecik2 berangan nk jadi artis ni artis tu..tp bila dh menginjak dewasa skit..aku lebih menghargai diri sndri..'kerana diriku lebih berharga''

No comments:

Google