THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

02 April 2010

TAG - Kasut Favourite




Tag dari Aireen


Menarik tertarik kebabom la tag ni...walaupun di tag aku sanggup sebab pasal kasut ...kalau citer bab kasut...sampai besok pun tak habis...okeh aku nak tunjuk kasut yang kategori kesukaan bukan kategori kejenamaan ....aku kasut mahal takde ..serius sumpah mengaku sebab aku adalah ganas dari segi berjalan lalu baek lah aku lenjan kasut murah2 sajokkk...


Kasut kesukaan aku buat masa ini ada 2...napa 2 ?? sebab satu aku pakai casual...satu lagi office wear....yang pasti..RED uolssss...i loike....





Brand: VINCCI & NOSE

Harga: tak de makna mahal huiii....sale price..both RM27.90


Tahun beli: 2010 & 2008


Reason beli:

1. VINCCI - Jeans material bila pakai ngan jeans sempoiiiiiiii....yg penting flat..senang nak berlari...ngeh ngeh...sebab utama membeli terpaksa ganti kasut yang tapak cabut di tengah jalan...dan Vincci Terengganu okeh..hihih

2. NOSE - RED is hot...yeahhh...sbb aku suka tapak nya yang ala2 wedges tp bertumit..pastu sedap pakai lak tu..dah 2 tahun aku pakai still okeh...yang penting merah sepadan ngan semua baju...masyukkkkkkkkkkkk



ok aku nk tag gak kekawan aku yg byk kasut ni:

Daela
Sy. Iqa
Neena
Dina
Ina Achik
Posh
Haliana
Nadine
Mastura
Emyn
Kella

dan pada yang suka main tag tag ni...sila sila buat...





6 comments:

Unknown said...

mmmm memang meletop kasut kau.... hehehe

CRAZYBEAUTIFUL88 said...

akak pun suka vincci

Nadine said...

Mimy, I looike the first one, cute! Dahla I mmg suka yg ade denim material nie ;)

thanks for tagging. nanti i buat. nak kena amik gamba my shoes dulu..hihi.

NeenaAnuar said...

hohohoho... sama2 kite published lar babe hari nie... kebetulan pulak! :D

btw.... thanks for da tag! :D

Myn said...

asal tetibe aku ade nie lol ko sengaja kan. kasut aku 1 jek. sile percaya.

its me said...

KU baru datnag nak tgk tag ni...kelembapana aku kan..aku kan ker tak sihat maceh noik bikin tag kasut neh....hehehehehe

Google