THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

24 November 2009

Akhirnya dapat gak aku tengok 2012

Akhirnya 2012 dapat juga kami tengok...yer ar asyik dengar duk tengok sana sini preview...mana leh jadi...nak kena turun tengok gak...sapa lagi kalau bukan bersama bodyguard merangkap kekasih belangkas ku ...Encik Awak.......disebabkan takut citer ni fully booked...aku pepagi sabtu yang sakit mata ini dah kuar gi MBO Ampang semata-mata nak beli tiket 2012 untuk midnite on 12.30 am...kami prefer tengok movie midnite berbanding siang sebab tak mo rushing beratur beli tiket...pastu tiket dapat depan-depan...takmo okeh...sakit kepala....yang pasti beli seat awal berbaloi-baloi...dapt tiket atas sekali...boleh tengok dengan tenang.....masa aku beli tiket on pagi tu...tengok seat banyak je kosong...tapi bila on movie nak start...seat adalah sangat penuh yer...sampai ke depan...hebat tul penangan citer ni...


** tiket 2012 di tengah malam jam 12.30am...senang hati beli awal-awal
Hmmm....pada aku citer ni banyak tak logik nya...tapi tak pelah motif & unsur- keinsafan memang amat menyayat hati...aku mula-mula nengok tido kejap la...hehehehe...sebab terlampau buhsan...lagi pulak ada binatang paling tak disukai AYAM...ahhhhhhh..nasib tak jerit..Encik Awak dia tau aku ni fobia skit...awal2 dah alert mana part Ayam dia tutup mata aku....hehehe...giler penakut Ayam ....hahahah...part paling gempak of course part bumi dah tak keruan...ngan tsunami la..volcano la...earth quake la...cuak gak...tapi apapun kita orang islam tetap percaya Kiamat itu lagi Mahadasyat dan tak dapt digambarkan ..Wallahuallam....teknik CGI bagus gak walaupun ada skit kadang tu tak logik part kapal terbang nk elak bangunan tinggi...for me citer ini okehlah tak segempak yang diuar-uarkan...cam biasa citer orang putih...yang kaya tempatnya pasti di atas...yang bawahan jd mangsa keadaan...kesian kan...oklah malas nak review banyak...yang tak tengok gi la tengok...baik layan gambo di bawah...huhuhu



** ini adalah aku yang excited nak tengok 2012...pastu layan tido di awal cerita...hahahaha

** my Encik Awak ku sayang....always menjadi peneman setia..dia pun excited nasib tak tdo cam aku

** gambo berdua kena ada...abaikan mata aku yang sepet sebalah..ngan sakit mata merah menyala pun aku sanggup tahan semata nak layan 2012...hehehe Encik Awak kalau berjangkit nasib yer...heheheeh











11 comments:

Myn said...

aku baru nak tgk weekend neh.Mane ko dpt sakit mata nie weh,virus lol

kella said...

hmm... from 5 star, aku bagi 2 1/2 star je...
takde la best mana pon citer ni, cumanya, gempak gak la tang tsunami, gempa bumi bagai, kat situ memang buka mata kita gak la tentang kemusnahan bumi yg memang bakal terjadi..
Kiamat itu pasti!
(hehe aku tlepas 15 minit beb, tu yg bagi 2 1/2!)

daela said...

tu yg aku x larat tu...nk beratur panjang2..nk tgk movie mlm2 x kuasa lak....

MakNani said...

baru ingat nk pegi tgk..mcm best je... ada plak yg kata.. so so..

takpe laa..kita beli vcd je la..kat ampang pn byk...huhu..

anyway..janji u enjoy ade En Awak temankan... ;)

Oh ye..jgn lupa singgah kat blog akak yg satu lagi ni... :) thanks

http://ladyniza.blogspot.com

zuzie's life story said...

ye betullll... i pun rase cam nak tido..asik dok tengok jam bila arrr nak abis cite yg x bape nak logik ni..akhirnye ku temui orang yg sekapla ngan aku...ngeh3

Nanie-Izailani said...

kan dah ckp citer ni mula2 dia agak bosan sikit..yang best tang part bumi terbelah & tsunami melanda tuh.

yg tak logik tu leh lak diorg elak2 bila bencana tgh berlaku kan.

Mimy Hamid said...

Emynz : skrang musim..ko hati2 kaw samudra virus terbesar..heheh

kella : eheehhe kita serupa 21/2 je..ahahah...tang gegaran tu baru aku buka mata...huhuhu

daela : redah je..siang penuh je nyampah...aku tak sabo

Mimy Hamid said...

ininieza : ala sis gi je tgk wayang..manatau sis nya versi okeh kan...eheheh..

zuzie's life story : dah la 2 jam kan...sabar je la ekkk

Nanie-Izailani : memang tak logik...tp insap jap la..hehehe

NURSAKINAHBTMOHDSOLEH said...

akak tido ke? hee. memula mmg bosan cket kn.

en.awak said...

akum semua..... tak best sgt laa cite tu...hehhe kisah pun hampir sama gan cite kesah nabi musa jeee
cuma bahtera tu jer zaman moden itu jer.
apa pun harap kauorg seronok tgk heheheeh

d.a.m.i.q.u.l.a said...

aku pon tak brp ske cite 2012 tu.merepek je banyak.tapi takleh kate ape la,cgi memang bagos la walo tak lojik hehe

Google