THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

05 August 2009

Misi Menjejak

Dah lama aku nak menjejak mamat ni...oppsss dia bukan skandal, mau pun chenta hati apatah lagi pernah menjadi bekas haku...oh tidak sama sekali...dia adalah kawan aku di zaman awal2 chatting....huuhuh....bukan sesaja nak menjejak tapi aku selak2 album lama...makin nak tau mana dia ni..apa citer mamat ni?? dah kawen?? anak baper?? sowi pada yg baca blog ni maybe bini dia or ipar2 duai ke...mau gaduh...mak tak bertanggungjawab..... mak tak de pape pun ngan dia...hanya nak citer kawan lama...kitaorg dulu rajin calling n email..pastu bila masing-masing dah keje gamaknya..dh ada hal masing2 mula le lost contact...mana ek kenal..errr lupa...tapi rasa chatting kot...dulu kan top MIRC...tapi dia lah member chatting yang paling best aku leh buat kawan...leh sharing story mory.....padahal xpernah jumpa pun...best gilos la dia ni...paham2 le klu dah MIRC tu dulu tak boleh blah betul kalau jumpa org yg merepek raban...aihhhh...intro sikit..nama dia Rizal Azreen aka aku panggil dia Ijai...orang Perak..Manjong kot ..tak ingat la beb...cuma lucky aku masih simpan kad raya dari dia...tawun 1999-2001..lagi plak suka tukar2 gambo..tu ingat..profession rasa nya dia skrang Cikgu kot...sbb masa kenal dia masih budak Maktab Cheras...dulu selalu duk gayut tiap2 malam ngan haku...x sempat nak buat blind date sebab aku time tu dh ada pakwe...konon xmo curang...wakaka....pastu last dia ada hantor email kat aku sebelum email aku kena hack.....dan seterusnya...tiada citer langsung..sesekali kangen ngan kawan mak ni...oppss sekali lagi diingatkan...pada yang rasa2 ini suami/bf/ tunang korang...ya ampun...bukan nak kaco2 ok...cuma kem salam saja la yerk....jangan plak pasni pada yg berkenaan tu terus je serang balas...mak tak rela okey...mak x suka nak gaduh2...buang masa haku jekkkkk







LOVE BEBEH

7 comments:

its me said...

BABE AKU SKANG AMAY GIGIH NI......KO TAU APEKAN...HIKHIK ....TUNGGU...

its me said...

konak kangen ngan tak dude sape laki sape ke tu nok...kene pelankung ngan selipar jepun tak pasal jerk ko kang kan....mak tepuk tangan amai amai jerk la sini tgk ko hah....

wakakak teringat gak aku time mirc tuh nok...haah sakan la nok....chennl mamak la...chanel kampung la...cahneel ape jadah la lagik kan...wah gitu...giler advanced la konojn sebelum ujud ym gtalk meebo tah ape kejadah lagik....

ehh ado lagik ker mirc tuh.....kekekeke nak plak aku sesekali terjah masuk kan..apakah da berubah gaya hah....sekali chat ade depan 18 window org ping mak...wahhh giler glamor nok....ade ayat biasa tu....ha aku ingat...a/s/l.....wakakkakaka age/sex/location.....kekedahnyer sgt tak advanced dulu kan...

tapi tu la gak yg terpower dizaman purba kite dulu ekkk nok....wakakaka aku nak gelak terkinag zaman dulu jap....

❀aRaBeLLa❀ said...

ewahhh masakan tetiba boleh teringat kannn..kuikui

Mimy Hamid said...

Ms AiReEn MoHd : gigih x habis2..cuba jgn x cuba....ehheeh ko ingat ek MIRC..kampung, mamak ..nk cr bf ok skit masuk surau..wakakak..tingat la weh..a/s/l...ko jgn x tau byak boipren dpat ok time MIRC..ada lg ke window ni ha...x silap ada software kan...


aRaBeLLa : adus tetiba je teringat ..oh apakah !!

its me said...

YEZZZA USAHA GIGIH AKU DTG HASIL NOK..aku burjaya nok..wakakkaa meh tgk blog aku da temepek gak kan....haross gitu

tHEoNeANDoNLy said...

saper mamat ni mimi?? ni yg jeless nih... uwaaa..!! hehe...

Mimy Hamid said...

tHEoNeANDoNLy : jeles ke noks..auww abg botak hensem kan

Google