THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

16 October 2008

Yang Terindah Hanyalah Sementara

Masih terngiang-ngiang di dalam ingatan aku ne...

Aku kenal dia melalui laman sembang yang cukup popular sekarang ni sekitar tahun 2004..lama kan..4 thn berlalu rasanya..mula2 kenal juz as kawan..hari x chat rasa mcm x best je without him..tp honestly aku mmgg xder apa2 perasaan langsung..begitu juga dia...topik yg kitaorg sembang pn psl hal2 kitaorg, family n keje..dia pn xpnh minta aku no tepon..so lg la aku rasa selesa...time by time lama gk we all chatting..ntah la tiba2 aku rasa mls nk chat n nk kenal dia..cukp2 la kenal alam cyber ni...aku terus terang..xnk chat lg..leps tu terus dia minta no phone aku...

bermula episod baru aku n dia...betul la org kata melalui suara je kita senang mesra ngan org..hari2 gk la MMS pic...SMS jgn ckp la.....indahnya waktu dicintai kan...xlama pastu dia ajak aku jumpa..aku no hal..x kisah sgt...dia dtg KL..aku amik dia kt komuter sentul..ingat lg waktu tu..mula2 jumpa aku n dia decide pki kemeja putih sama...owh he's coming..itulah dia yg aku kenal selama ni..nice person..muka tu aku xkisah sbb ni jenis klu dh selesa ngan seseorg aku x kisah bab muka lg pn aku dh pnh tgk dia dlm picture...jd aku xkisah la..klu aku nk reject dr awl lg aku dh hi hi bye bye....dan babak seterusnya ialah alam percintaan antara aku n dia....mcm tiap hari sayang....ehhehe..so sweet kan that time...semua yg buruk pn nmpk cantik.....

Dipendekkan citer..everybody knows problem aku n dia...Aku dihalang utk teruskan hubungan dgn dia..biarlah rahsia .....mmg betul la ungkapan yang terindah hanya sementara...apa yg aku impikan..harapkn bersama2 peri berlalu macam tu je.....

No comments:

Google